- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

داوران دهمین جشنواره داستان انقلاب معرفی شدند

dastane-e-enghelab

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر؛ در دهمین جشنواره داستان انقلاب (جایزه امیرحسین فردی)، وحید نیکخواه آزاد، علی اصغر عزتی پاک و محسن پرویز آثار بخش نوجوان و راضیه تجار، مصطفی جمشیدی و حسین فتاحی آثار بخش بزرگسال را ارزیابی و داوری می کنند.

این جشنواره که دبیری علمی آن را منیژه آرمین برعهده دارد، موضوعاتی همچون مسائل و رویدادهای سال های قبل از انقلاب و روزهای پیروزی انقلاب و پس از آن تا امروز همچون دفاع مقدس، کودتای نوژه، حادثه طبس، منافقین، فتنه‌ها و ترورها، خیزش سال ۴۲ و تبعید امام، کودتای سال۳۲، استکبارستیزی، هویت ملی و تأثیر انقلاب اسلامی در منطقه و کشورهای اسلامی و موج بیداری اسلامی، دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، نقش رهبری انقلاب اسلامی در وحدت و انسجام ملی و هدایت جریان‌های استکبارستیزی و غرب‌زدگی مسلمانان جهان با تأکید بر هویت اسلامی و هویت ملی را دربرمی گیرد.

دهمین جشنواره داستان انقلاب همزمان با هفته هنر انقلاب، به همت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر فروردین ۹۷ در حوزه‌هنری برگزار می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت www.artfest.ir [2] مراجعه کنید.