سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ اسفند ۱۳۹۶ در ۵:۲۴ ب.ظ چاپ مطلب

نمایشگاه عکس «گواه» در کمیسیون ملی یونسکو افتتاح شد

Namayesh-Govah

با حضور نیوشا ضیغمی، علی کفاشیان و دیگر چهره‌های شاخص نمایشگاه عکس «گواه» در کمیسیون ملی یونسکو افتتاح شد.

به گزارش سوره سینما، عصر روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه، نمایشگاه عکس «گواه» با حضور نیوشا ضیغمی و علی کفاشیان و چند تن از پیشکسوتان و هنرمندان  و اصحاب رسانه کشور در کمیسیون ملی یونسکو افتتاح شد.

در این نمایشگاه  عکس های کودکان کار تحت پوشش و آموزش انجمن حامیان کودکان کار و خیابان به نمایش گذاشته شد و بخش قابل توجهی از تابلوها توسط خیرین و افراد حاضر در این آیین گشایش، خریداری شد.

همچنین این  مراسم ، با سخنرانی های خجسته حسینی پور موسس انجمن، دکتر مهنا رییس اداره علوم اجتماعی و انسانی کمیسیون ملی یونسکو، هما عارف  مدیر عامل انجمن ، نیوشا ضیغمی سفیر انجمن حامیان کودکان کار و خیابان و  اهدای تقدیرنامه از سوی کمیسیون ملی یونسکو به مدیرعامل این انجمن  به پایان رسید.

گفتنی است این نمایشگاه از روز شنبه ۱۹ اسفند با حضور دیگر چهره های شاخص هنری و فرهنگی در فرهنگسرای ابن سینا برای عموم به نمایش گذاشته شده و تا ۲۳ اسفند ماه در همین محل، ادامه خواهد داشت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>