- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«به وقت شام» به بهشهر می‌رود/ تامین سلیقه‌های مختلف

be-vaghte-sham

مهدی باقری مدیر سینما بهمن بهشهر در رابطه با میزان فروش و توجه مردم به فیلم های سینمایی اکران نوروز به خبرنگار سوره سینما [1] گفت: از روزهای آخر اسفند ۹۶ فیلم سینمایی «لاتاری» روی پرده رفت که خوشبختانه مورد توجه مردم قرار گرفت و از همان ابتدا فروش خوبی داشتیم اما علی رغم تک سالنه بودن و توجه به سلیقه های مختلف فیلم سینمایی «لونه زنبور» هم در روزهای بعدی روی پرده رفت.

وی افزود: خوشبختانه امسال توجه و استقبال مردم بیشتر از گذشته است و ما اگر در روزهای پررونق فروشی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان داشتیم امسال مرز یک و نیم میلیون تومان را رد کرده و در برخی روزها به ۳ میلیون هم رسیدیم. در حالیکه رقابت بین دو فیلم زیاد بود اما طرفداران فیلم «لاتاری» بیشتر بودند و با احتساب روزهای اکران هر دو فیلم، برای «لاتاری» بیشتر به سینما می آمدند.

باقری اشاره کرد: بسیاری هم از فیلم سینمایی «به وقت شام» سوال می کردند که به خاطر پیگیری های مردم قصد داریم از اواخر فروردین این اثر را در سینما بهمن بهشهر اکران کنیم. ما سال گذشته هم سعی کردیم با وجود ظرفیت تک سالن مردم بیشتری را با اکران فیلم های متفاوت به دیدن فیلم در سینما دعوت کنیم و خوشبختانه اگرچه نوروز سال پیش بعد از یک هفته به نتیجه رسیدیم امسال از روزهای اول سال گیشه پررونقی داشتیم.

مدیر سینما بهمن بهشهر بیان کرد: تا جایی که در توان ما است سعی کردیم بهترین شرایط را فراهم کنیم تا مخاطبان این سینما از تماشای فیلم در این مکان لذت ببرند اما علاوه بر این کیفیت تولید فیلم هاست که کمک می کند مردم بیشتری به سینما بیایند. آرزوی ما تامین امکانات رفاهی و فرهنگی و تولید فیلم خوب است چرا که سالن خلوت برای ما بسیار دیلگیر و کسل کننده است امیدوارم در روزهای پیش رو استقبال به همین شکل و بیشتر از این ادامه دار باشد.