- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

محمدهادی ایازی رییس سومین جشنواره فیلم «سلامت» شد

ayazi

به گزارش  سوره سینما [1] به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره فیلم سلامت، سید حسن هاشمی طی حکمی، سیدمحمدهادی ایازی را به ‌عنوان رئیس این دوره از جشنواره منصوب کرد.

متن حکم وزیر بهداشت به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر سیدمحمدهادی ایازی

معاون محترم امور اجتماعی

باسلام؛

هنر جلوه و تجلی زیبایی‌های ذات احدیت در هستی است که موجب حیرت و جذب انسان به معنا و معنویت و رستگاری می‌شود. سینما یا هنر هفتم، هنر روایت همه هستی با زبان تصویر، امروزه در جوامع بشری به عنوان رسانه‌ای مؤثر، نقشی بی‌بدیل در انتقال پیام و ارتباط پایدار با مخاطب در ترویج فرهنگ و سبک زندگی دارد. رسانه سینما و فیلم می‌تواند جامعه را به سوی سلامت سوق دهد و این فلسفه اساسی و بنیادین پایه‌گذاری جشنواره فیلم سلامت است.

از آن‌جا که برگزاری دو دوره جشنواره فیلم سلامت با استقبال گرم و پرشور مردم عزیز، هنرمندان گرامی، خانواده بزرگ و گسترده همکاران محترم عرصه سلامت مواجه شده است، به موجب این حکم، جناب‌عالی را به عنوان رئیس سومین دوره جشنواره فیلم سلامت منصوب می‌نمایم.

امید است که با تعامل و همکاری همه معاونت‌ها، مراکز تابعه و بخش‌های مختلف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دیگر حوزه‌های ذی‌ربط، شاهد برگزاری باشکوه این دوره از جشنواره باشیم. توفیق شما را از درگاه خداوند زیباآفرین خواستارم.

جشنواره فیلم سلامت از سال ۱۳۹۴ آغاز به کار کرده است و سومین دوره آن از یکم تا پنجم شهریورماه سال جاری در تهران برگزار می شود.