- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«بهمن سبز» در سراسر ایران مشغول به کار است/ تشریح پروژه‌های پیش رو

cinema-hozeh-1

به گزارش سوره سینما [1]، سازمان سینمایی حوزه هنری که در کارنامه حرفه ای خود عملا نشان داده یکی از اصلی ترین دغدغه هایش توجه به نوسازی و بهسازی سالن های سینمایی جهت احترام هرچه بیشتر به مخاطب است؛ با شروع سال جدید نیز این مهم را در اولویت قرار داده و پروژه های سینمایی خود را با جدیت دنبال می کند.

محمود کاظمی مدیرعامل موسسه بهمن سبز درباره تازه ترین فعالیت های این موسسه که از ابتدای سال رقم خورد به خبرنگار سوره سینما [1] گفت:  بهمن سبز یکی از زیر مجموعه های فعال حوزه هنری در سینما سازی است. مجموعه ای چابک اما توانمند از نیروهای متعهد و متخصص که با علاقه در سراسر ایران مشغول به کار هستند.

cinema-hozeh-3 [2]

وی افزود: خوشبختانه در روزهای آغازین سال ۹۷ علاوه بر رشد فروش در سینماها در نوروز که افتخاری برای سینماهای حوزه هنری در بخش جذب مخاطب است؛ توانستیم سینماهای متعددی را بازگشایی کنیم.

cinema-hozeh-8 [3]

کاظمی که به تازگی برای افتتاح سینما قدس تبریز به این شهر سفر کرده بود؛ ادامه داد: نهضت بازسازی، تعمیر و نوسازی ناوگان سینماهای حوزه هنری که در دو سال اخیر اوج گرفته، در سال ۹۷ ادامه می یابد و امیدواریم طبق برنامه پیش برویم و امسال ۱۲۰ سالن به ظرفیت نمایشی سینماهای مان بی افزاییم.

cinema-hozeh-2 [4]

مدیرعامل موسسه بهمن سبز با اشاره به افتتاح سینمای ۵ سالنه چهارباغ اصفهان، توضیح داد: سالن ۲ سینما یاسمن شاهین شهر استان اصفهان با ظرفیت ۶۰ صندلی همزمان با عید مبعث تکمیل و راه اندازی شده و با اکران فیلم سینمایی «فیلشاه» عملا فعالیت خود را آغاز کرده است.

cinema-hozeh-4 [5]

وی افزود: همچنین  در روز ۲۷ فروردین نیز سالن ۳ سینما فرهنگ با ظرفیت ۵۰ صندلی در فولادشهر و سینما فرهنگ میمه با ظرفیت ۸۰ صندلی در استان اصفهان افتتاح شد.

محمود کاظمی در راستای افتتاح پروژه های سینمایی در نیمه اول سال عنوان کرد: دو ماه دیگر مصادف با عید سعید فطر نیز سینما فلسطین بروجرد با ظرفیت ۷۵۰ صندلی و پردیس سینمایی ساحل واقع در اصفهان با دارا بودن ۹ پرده نمایش افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

cinema-hozeh-5 [6]

وی درباره پروژه هایی که نیمه دوم سال به بهره برداری می رسند توضیح داد: سالن شماره ۲ سینما بهمن تهران بازسازی خواهد شد و پردیس فرهنگی سینمایی سپیده تهران نیز با ۳ سالن نمایش به فعالیتش ادامه خواهد داد.

cinema-hozeh-6 [7]

وی در پایان گفت: سینما بهمن اصفهان واقع در منطقه ۱۵، مجتمع فرهنگی تجاری سیاهکل با ظرفیت ۲۸۰ صندلی، سالن ۲ و ۳ سینما سپهر ساری، سالن ۲ سینما بهمن شهر کرد و  پردیس ۲۹ بهمن تبریز نیز تا پایان سال ۹۷  برای استفاده در اختیار سینما دوستان قرار خواهد گرفت.

cinema-hozeh-7 [8]