سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

«دانشنامه تهیه و تولید فیلم» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی شد

daneshnameh

کتاب «دانشنامه تهیه و تولید فیلم (با تکیه بر الزامات و شرایط تولید فیلم در ایران)» به قلم احمد کیا، فیلمنامه نویس و مدرس دانشگاه در محل نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما، آیین رونمایی از کتاب «دانشنامه تهیه و تولید فیلم (با تکیه بر الزامات و شرایط تولید فیلم در ایران)» به قلم احمد کیا، فیلمنامه نویس و مدرس دانشگاه روز شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه با حضور این نویسنده، سعید معصومی(ناشر) و جمعی از علاقه مندان سینما در محل نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد.

این کتاب دستورالعمل و راهنمای تولید فیلم در ایران است که مسائل مختلفی را از عوامل و ملزومات فیلمسازی، جذب سرمایه، نگارش طرح کسب و کار تا پیش تولید و تولید و پس تولید را در بر می گیرد.

«دانشنامه تهیه و تولید فیلم» نخستین دستورالعمل فیلمسازی است که برخلاف سایر آثار ترجمه شده خارجی، با تمرکز بر شرایط فیلمسازی در سینمای ایران به رشته تحریر درآمده است.

بر اساس این گزارش، کتاب «مهندسی فیلمنامه» دیگر اثر احمد کیا که پیش از این توسط همین ناشر عرضه شده بود نیز مورد استقبال هنردوستان و دانشجویان رشته های سینما و ادبیات نمایشی قرار گرفته است و از جمله آثاریست که توسط انتشارات تریتا در این دوره از نمایشگاه در اختیار اهالی سینما و هنر قرار گرفته است.

علاقه مندان می توانند جهت تهیه این کتاب به غرفه انتشارات تریتا واقع در نمایشگاه بین المللی کتاب، شبستان، راهروی ۵، غرفه ۱۶ مراجعه یا کتاب مذکور را از طریق پیج اینستاگرامی این ناشر به آدرس www.instagram.com/tritabook سفارش دهند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>