- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

برنامه اینترنتی «هنربین» / ۳۰ دقیقه با هنر

Honarbin

سوره سینما [1] – «هنربین» یکی دیگر از برنامه‌های تولیدی مرکز تلویزیون و انیمیشن حوزه هنری است که در حال حاضر در بستر فضای مجازی و سایت‌های اشتراک ویدئو به نمایش درمی‌آید و به زودی پخش آن در یکی از شبکه‌های تلویزیونی آغاز می‌شود. در این برنامه مهم‌ترین اتفاقات فرهنگی و هنری در حوزه‌های گوناگون همچون سینما، تلویزیون، موسیقی، تئاتر، انیمیشن، نقاشی، هنرهای تجسمی، ادبیات و… مورد بررسی قرار می‌گیرد و در قالب خبر یا گزارش‌های تصویری به جنبه‌های مختلف اخبار مهم پرداخته می‌شود. هنربین جنبه بین المللی دارد و اتفاقات مهم هنری –  ادبی جهان را نیز پوشش می‌دهد.

این برنامه که هر قسمت آن بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه است، پنجشنبه هر هفته در سایت‌های مختلف اشتراک ویدئو مثل آپارات، نماشا، تماشا، دالفک، میهن ویدئو و… به اشتراک گذاشته می‌شود، در حال حاضر فصل دوم خود را سپری می‌کند و شانزده قسمت از این فصل آن به نمایش درآمده است. فصل اول این برنامه در تابستان و پاییز سال گذشته تولید شد و فصل دوم آن نیز از اوایل زمستان ۹۶ آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

گزارش‌های میدانی از جشنواره‌ها و اتفاقات مهم هنری، گفتگو با چهره‌های مهم فرهنگی و هنری و توجه به جنبه‌های مختلف خبرهای داخلی و خارجی، برگ برنده برنامه هنربین است که باعث شده این برنامه در مجموع دو فصل خود، تاحدودی در فضای مجازی شناخته شده و بینندگان ثابتی را پیدا کند.