- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

تقدیر وزارت آموزش و پرورش از مجموعه مستند «غوغای بی هیاهو»

ghoghaye bi hayahoo

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ در این مراسم ضمن تجلیل از عوامل مستند «غوغای بی هیاهو»؛ تهیه کننده این مجموعه از مدیران روابط عمومی استان های مختلف بابت همکاری در ساخت ۱۳ قسمت نخست این مستند تشکر و عنوان کرد هر قسمت از این مستند قابلیت حضور در جشنواره های داخلی و خارجی را دارد و در حال حاضر نیز در چندین جشنواره داخلی و خارجی شرکت کرده است.

این سری مستند  با تکیه بر روایاتی ساده و پر امید، تلاش می کند تا به مدرسه هایی در مناطق محروم سفر کند. مدارسی که با وجود مشکلات عدیده در روستا، حتی با تعداد کمی دانش آموز همچنان پابرجا بوده و به  فعالیت خود ادامه می دهند.

این مجموعه که هر قسمت از آن یک نام ویژه دارد در پی دمیدن روحیه تلاش و کوشش به جامعه است و سعی دارد قابی باشد برای نشان دادن جایگاه معلم به عنوان فردی فداکار که نماد این غوغای بی هیاهو ست و دانش آموزانی که با تمام سختی هایی که دارند به دنبال تحقق آمال و آرزوهای شان قدم بر می دارند. همچنین این برنامه به دور از پرگویی و با انتخاب تصاویری بکر از زندگی روستایی و بومی مناطق مختلف ایران، روایت هایی جذاب را تدارک دیده است.

«غوغای بی هیاهو» کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه کنندگی مهدی بابایی که پنجشنبه ها ساعت ۱۷:۴۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می شود.