- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

تعهد سینمادار دو هفته است/ احتمال خداحافظی «جشن دلتنگی» از سرگروهی

jashne-deltangi

به گزارش سوره سینما [1] ، چندی‌ پیش برخی عوامل فیلم سینمایی «جشن دلتنگی» با اشاره به فروش پایین این فیلم سینمایی مدعی بودند که علت این فروش کم،‌ در اختیار نگذاشتن سالن‌های حوزه هنری برای نمایش فیلم سینمایی «جشن دلتنگی» بوده است و بیان کردند که این بی‌توجهی حوزه هنری در حالی است که پخش کننده این فیلم نیز خود حوزه هنری است.

غلامرضا فرجی مدیر دفتر پخش حوزه هنری درباره این ادعای تهیه‌کننده «جشن دلتنگی» به خبرنگار فارس گفت: به هیچ عنوان چنین اتفاقی روی نداده و شاهد صحبت‌های ما هم سایت سینماتیکت است که تمام سینما‌هایی را که در اختیار فیلم سینمایی «جشن دلتنگی» قرار گرفته‌ است نشان می‌دهد. ما بهترین شرایط را در اختیار این فیلم قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: تهیه‌کننده فیلم سینمایی «جشن دلتنگی» انتظار دارد که فیلم‌هایی را که در حال حاضر فروش مناسبی دارند و مخاطبان سینما مشتاق دیدن آنها هستند کنار بگذاریم و تنها فیلم ایشان را نمایش دهیم؛ اصول اخلاقی چنین اجازه‌ای به ما نمی‌دهد.

مدیر پخش حوزه هنری بیان کرد: در حال حاضر فیلم سینمایی «جشن دلتنگی» در سینما‌های مطرحی مانند آزادی،‌ اریکه ایرانیان، زندگی و … در حال اکران است و تمام سانس‌هایی که پیش از این قرارداد بسته‌اند در اختیارشان قرار گرفته است؛ اما تعهد سینمادار ۲ هفته است، اگر بعد از ۲ هفته فیلم فروش مناسبی نداشته باشد سینمادار طبق آیین‌نامه می‌تواند آن را با فیلم دیگری تعویض کند.

فرجی درباره بازپس‌گیری سرگروه زندگی از فیلم سینمایی «جشن دلتنگی» به علت کسب نکردن کف فروش سینمای‌ سرگروه گفت: در جلسه امروز شورای صنفی نمایش درباره این موضوع تصمیم‌گیری می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس [2]