- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

قصه «رهایم نکن» مثل خود زندگی است/ یحیی فرشته نیست

babak-behshad

بابک بهشاد بازیگری که این شب ها با مجموعه مناسبتی «رهایم نکن» روی آنتن شبکه ۳ دیده می شود درباره تازه ترین فعالیت خود به سوره سینما [1] گفت: خوشحالم که این کار مورد توجه مردم قرار گرفته و به نظرم بخش قابل توجهی از این استقبال به این دلیل است که قصه ما شبیه خود زندگی است. در کارهای تلویزیونی کمتر اثری می بینیم که در خلال زندگی روزمره ، سورپرایزهای متعدد داشته باشد و شما هر چه پیش می روید درگیر پیچ و خم زندگی شوید. این سریال دقیقا مثل زندگی است و فراز و نشیب هایی دارد که هر کس به نوعی تجربه می کند.

وی با اشاره به اینکه تغییر شکل پخش سریال ها از هفتگی به هر شبی و ظهور شبکه های اجتماعی در شناخته شدن بازیگر تاثیرگذار است، گفت: به عنوان یک مخاطب تلویزیونی قصه «رهایم نکن» برای من جالب است چون تو را در موقعیت هایی قرار می دهد که در ادامه تصورش نمی کردی. از حاج رسول گرفته تا دیگر شخصیت ها، همه را به مرور در شرایطی متفاوت با واکنش های متفاوت می بینید. مخاطب با دیدن چند قسمت اول احساس می کند شناخت نسبی از کاراکترها پیدا کرده اما یکباره قصه به سمتی می رود که انتظارش را ندارد. رابطه یحیی با فرناز یا آذر و رسول می تواند مثال خوبی برای این نکته باشد.

بهشاد همچنین در مورد نقش خود بیان کرد: نوع روایت این مجموعه به شکلی است که شما می توانید خودتان را جای شخصیت ها قرار داده و به این فکر کنید که اگر جای آنها بودید چه می کردید. با وجود اینکه برخی می گفتند نقش یحیی خیلی مثبت است اما من او را خیلی دوست داشتم. مطمئنا اگر شما هم در درون تان جستجو کنید توانایی دیدن این آدم را در خود پیدا می کنید یا اگر به اطراف تان دقیقتر شوید چنین افرادی را حتما خواهید دید.

babak-behshad2 [2]

وی افزود: در واقع می خواهم این نکته را بگویم که یحیی فرشته نیست او از جنس مردم خودمان است. همانطور که همیشه چارچوب ها و خط قرمزهای خودش را دارد ولی حرمت نان و نمک را می شناسد و لذت های شخصی خود را در دنیای سینما و ورزش دنبال می کند. شاید در مقابل بی احترامی ها سکوت کند اما جایی که طرف مقابل از حد خود فراتر رود او هم واکنش نشان می دهد.

این بازیگر که اولین تجربه همکاری با محمدمهدی عسگرپور را پشت سر گذرانده است، درباره حضورش در این مجموعه عنوان کرد: کار کردن با آقای عسگرپور تجربه فوق العاده ای بود نحوه کارگردانی و برخوردشان خاطرات شیرینی را از این سریال به جا گذاشت. من در این پروژه به غیر از تهیه کننده و مدیر تولید که ۷ سال پیش با آنها تله فیلم کار کرده بودم با دیگر عوامل همکاری نداشتم. همکاری با گروه بازیگران هم فوق العاده بود.

بابک بهشاد ادامه داد: لحظاتی که با امین تارخ بازی داشتم اگرچه زیاد نبود اما بسیاره بهره بردم. نقش های مقابل من بیشتر دنیا مدنی و نیما شعبان نژاد بودند. با برخی دیگر هم شاید سکانس مشترک نداشتم اما از حضور و هنرمندی شان لذت بردم مثل علیرضا استادی که سابقه آشنایی من با ایشان به سال های قبل برمی گردد.

وی در پایان گفت: خوشبختانه مردم به دیدن سریال در ماه مبارک رمضان عادت کرده اند و به نظرم این دورهمی بعد از افطار خیلی خوب است. از اینکه سعی داریم اتفاق های خوب را تبدیل به عادت کنیم خوشحالم. توجه و استقبال مخاطبان از کاری خوب یعنی حمایت از تولید ملی. بنابراین اگر تولید چنین آثاری بیشتر شود هنرمندان ما هم پرکار تر شده و توجه بیشتری به تلویزیون نشان می دهند چون همیشه استقبال از کار خوب زیاد است.