- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

برنامه «وقتشه» عید فطر را جشن می‌گیرد/ حضور چهار کمدین معروف

Vaghteshe

به گزارش سوره سینما [1]، برنامه تلویزیونی «وقتشه» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری، به مناسبت عید سعید فطر، سه قسمت ویژه را از پنجشنبه ۲۴خرداد تا شنبه ۲۶ خرداد روی آنتن می‌فرستد.

سامان گوران، حسام ناصری، علی گالشی و یوسف کرمی، چهار کمدینی هستند که در این سه قسمت با یکدیگر مسابقه می‌دهند و بعد توسط کامران تفتی، مجری برنامه، داوری می‌شوند. فضایی شاد و مفرح در جریان این رقابت ایجاد شده و حضور تماشاگران در استودیوی برنامه، به نشاط بیشتر آن منجر شده است.

برنامه روز پنجشنبه ساعت ۱۹ و برنامه‌های دو روز بعد ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش خواهند شد.

سامان گوران (متولد ۱۹ دی ۱۳۶۴ در  خرم آباد و دانش‌آموخته رشته بازیگری تئاتر است. وی با بازی در سریال طنز خنده بازار با تقلید افرادی همچون مهران مدیری، علی دایی، رضا صادقی، مهدی فخیم‌زاده و عادل فردوسی‌پور به شهرت رسید.

حسام الدین ورجاوند ناصری ملقب به حسام ناصری متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۶۲ در تهران است و از سال ۱۳۸۶ با دعوت محمد طارمی در رادیو با برنامه سفارشی شروع کرده و سپس برنامه راه شب در جمعه شب ها را اجرا کرده است. آشنایی او با محمد قنبری از تهیه کنندگان تلویزیون او را برای اجرای به شبکه سه کشاند و سپس برای اجرای برنامه رمضانی به شبکه تهران رفت. او سپس بخش مسابقه خوانندگی برنامه سه شو را مجری گری کرده و مدتیست بار طنز فعالیت‌های خود را بیشتر کرده است.

علیرضا گالش هنرمند عرصه تقلید صدا و شومنی و معروف به نام قارنلی (متولد۱۸ مهر۱۳۶۴) است، او در سن ۱۴ سالگی  اولین اجرای خود را به نمایش گذاشت و در صحنه شدیداّ مورد استقبال مخاطبین خود قرار گرفت. این اتفاق انگیزه کافی برای ادامه این رشته هنری را در او ایجاد کرد. قارنلی ساکن شهرستان کردکوی است وی در سال ۱۳۷۸ شروع به کار هنر در عرصه طنز کرده و الان در راستای تقلید صدا و شومنی مشغول است.

یوسف کرمی نیز هنرمند طنزپرداز زاده کرمانشاه است و سال‌هاست در زمینه تقلید صدا فعالیت ویژه‌ای دارد.

برنامه تلویزیونی «وقتشه» پس از پایان این ویژه برنامه‌ها، با موضوعات جدید، فصل تازه‌ای را آغاز خواهد کرد.