- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

همه چیز درباره «حذف کنکور» در «پرانتز باز» این هفته

parantez-baz

به گزارش سوره سینما [1]، بیست و سومین قسمت از برنامه ی «پرانتز باز» با نگاهی به موضوع «حذف کنکور» به گفتگو با اسدالله عباسی عضو کمیسیون آموزش مجلس می پردازد. در این گفتگو محورهایی همچون «نقاط قوت و ضعف طرح حذف کنکور» «جایگاه سوابق آموزشی در قبولی دانشگاه»، «نقش کارتل های بزرگ برگزار کننده دوره های آموزشی و تست زنی در ممانعت از حذف کنکور» و «دغدغه های روحی و جسمی نوجوانان برای کنکور» مورد ارزیابی قرار می گیرد.

پرانتز باز برنامه ای است با رویکرد بررسی اخبار نوجوانان که به صورت هفتگی با اجرای محمودرضا قدیریان و چهار دبیرخبر نوجوان هر هفته جمعه ها ساعت ۱۷ روی آنتن شبکه امید می رود.

در این برنامه علاوه بر بخش گفتگو با مهمانان و گزارش میدانی که به گفتگو با نوجوانان درباره موضوع اصلی برنامه می پردازد، بخش دیگری در نظر گرفته شده که نوجوانان سنین ۱۳ تا ۲۰ سال می توانند به عنوان خبرنگار افتخاری با برنامه همکاری داشته و گزارش های تصویری و ویدئویی خود را برای پخش، به برنامه ارسال کنند.

مخاطبان این برنامه می توانند با شماره ۰۹۰۳۶۸۸۳۲۰۲ در پیام رسان بله و سروش با روابط عمومی برنامه در تماس باشند و در اینستاگرام صفحه ی پرانتز باز را با نشانی parantezbaz_tv دنبال کنند.