- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

قسمت اول سریال اینترنتی «استوری» از طریق آپارات پخش شد

rana-mostalami-1

به گزارش سوره سینما [1]، قسمت اول فصل نخست سریال اینترنتی «استوری» که به نویسندگی و کارگردانی وحید پیماندار و تهیه کنندگی محمدرضا قربانی در ۱۰ قسمت تهیه شده از طریق سرویس آپارات پخش شد. این سریال هر هفته روزهای جمعه ساعت ۲۲ از طریق آپارات پخش خواهد شد.

rana-mostalami-3 [2]

در خلاصه داستان این سریال آمده است: سیامک پسر جوانی است که از یاس و ناامیدی و فقر به باغی خارج از شهر پناه آورده و قصد پرورش کاکتوس دارد که با دختری به نام آرامش آشنا می‌شود و این آشنایی او را به مسیر دیگری می‌کشاند…

stoty1 [3]

عوامل این سریال عبارتند از: نویسنده و کارگردان وحید پیماندار، تهیه کننده محمدرضا قربانی، مدیر تصویر برداری شاهرخ لامع ،طراح گریم آرمان افضلی و پانته آ تقوی ، صدا بردار علیرضا عباس قلی ، بازیگردان پیروز میرزایی، مدیر تدارکات و دستیار تولید امیر محمد کلهر، دستیار تدارکات محمد ظهوری، دستیار تصویر برداری مرتضی کزازی، دستیار اول و برنامه ریز مهراد نوروزی تهرانی، دستیار دوم کارگردان محسن اقبال و منشی صحنه ملیحه ولایتی.

rana-mostalami-4 [4]

بازیگران: پیروز میرزایی، رعنا مستعلمی، محمدرضا قربانی، سحرناز عباس زاده، فرهاد رشیدی، زیبا مصطفایی، هانیه داوودی و ثمین دانشور.