- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

یک چهره مطرح فوتبالی در «شوت آخر» حضور دارد/ «نامت را به خاطر بسپار» در تدارک تولید

parvaneh-marzban

پروانه مرزبان درباره آخرین فعالیت های خود به خبرنگار سوره سینما [1]گفت: فیلمنامه «نامت را به خاطر بسپار» مدتی است آماده شده و قرار است یک کارگردان فیلم اولی به نام محسن آقاخان اولین کار سینمایی خود را جلوی دوربین ببرد.  این اثر قصه کسی است که با یک بازیگر اشتباه گرفته می شود و زندگی اش به مسیر دیگری می رود.

وی افزود: پیش از این قرار بود اواخر تیرماه کار را کلید بزنیم اما کارگردان هنوز آمادگی ندارد و این در برنامه ریزی ما برای کارهای بعدی نیز تاثیر گذاشته است.  ما عوامل پشت دوربین را مشخص کرده ایم و با بازیگران زیادی مذاکره کردیم اما به دلیل روشن نبودن زمان کار نتوانستیم به طور جدی قرارداد ببندیم.

این تهیه کننده درباره دیگر پروژه های خود گفت: فیلمنامه دیگری نیز در حال تکمیل است که «شوت آخر» نام دارد و در یک فضای فوتبالی روایت می شود. این کار در بستر یک موقعیت جدی است و از علاقه نوجوانی می گوید که دوست دارد یک فوتبالیست حرفه ای شود.

وی ادامه داد: بخشی از سکانس های «شوت آخر» در بوشهر جلوی دوربین می رود و بنا به ضرورت فیلمنامه یک چهره مطرح فوتبال امروز هم در این فیلم سینمایی حضور خواهد داشت. این اثر به کارگردانی صادق صادق دقیقی جلوی دوربین می رود و پرهام دلدار نیز مجری طرح آن است. طرح اولیه به شورای پروانه ساخت ارائه شده و به زودی فیلمنامه کامل نیز تحویل داده می شود.

این تهیه کننده در پاسخ به اینکه کدام اثر زودتر جلوی دوربین می رود؟ گفت: در حال حاضر نمی دانم چون این تعلل در کار «نامت را به خاطر بسپار» ما را بلاتکلیف کرده است با توجه به اینکه این پروژه در تهران است و دیگری بخش هایی را باید در شهرستان فیلمبرداری کنیم نیاز داریم هر چه زودتر به جمع بندی برسیم.

مرزبان در پایان با اشاره به اینکه در هر صورت یکی از این دو پروژه را برای جشنواره فیلم فجر آماده خواهیم کرد، گفت: مخاطبان «شوت آخر» همه گروه سنی به خصوص نوجوانان هستند که با انگیزه و هدف برای آینده خود برنامه ریزی می کنند. امیدوارم سینمای کودک و نوجوان بتواند شرایط راحت تری را برای مخاطبانش فراهم کند.