- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

نقشم در «ماموریت غیر ممکن» متفاوت است/ تجربه آموزنده بازی با جمشید هاشم‌پور و محمدرضا شریفی‌نیا

padina-rahnama-1

بازیگر جوان فیلم سینمایی «ماموریت غیر ممکن» به کارگردانی یعقوب غفاری درباره تجربه حضور خود در این اثر به خبرنگار سوره سینما [1]گفت: تقریبا یکسال و نیم پیش که فیلمنامه نوشته شده بود من در جریان این پروژه قرار گرفته بودم و با من برای بازی در این فیلم صحبت کرده بودند. خوشحالم که امروز این اتفاق افتاد و من تجربه های خیلی خوبی به دست آوردم.

وی افزود: بعد از بازی در فیلم های «خانه پدری» به کارگردانی کیانوش عیاری در نقش ربابه و «لالا کن» ساخته مصطفا قربانپور این سومین تجربه من در سینماست که برای خودم بسیار متفاوت و کاملا با کاراکتر و روحیاتم مغایرت دارد. در این فیلم من نقش آنجلا دختر هکری را ایفا می کنم که قدرت و جذبه اش از میزان آرامشی که در شخصیت من وجود دارد بسیار دور است و می توانم بگویم هیچ ویژگی این نقش به خودم شبیه نیست.

padina-rahnama-2 [2]

رهنما اشاره کرد: من تا قبل از این پروژه با هکرها و کسانی که در این فضا کار می کنند روبه رو نشده بودم و «ماموریت غیر ممکن» بهانه ای شد که من با این افراد روبه رو شوم و چون باید نقش یکی از ان ها را بازی می کردم سعی کردم نگاه تحقیقاتی داشته باشم.

این بازیگر جوان همچنین در رابطه با همکاری هایی که در این فیلم با بازیگران پیشکسوت داشته است، گفت: تجربه همبازی شدن با آقای جمشید هاشم پور خیلی شگفت انگیز بود. روزی که ایشان سر پروژه آمدند نه تنها برای من بلکه برای همه خیلی روز خاصی بود. خیلی از ما آرزوی مان همکاری کردن با ایشان و یاد گرفتن بود که خوشبختانه برای من اتفاق افتاد.

padina-rahnama-3 [3]

وی در پایان گفت: نه فقط جمشید هاشم پور که از محمدرضا شریفی نیا هم در این پروژه بسیار یاد گرفتم. من بیشتر سکانس هایم با ایشان بود و از نزدیک می دیدم که مناعت طبع و شخصیت آرام شان روی همه عوامل تاثیرگذار است. این میزان وقار و متانت در برخورد با آماتوری مثل من که تازه به این حرفه آمده است برای من خیلی ارزش داشت.