سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ شهریور ۱۳۹۷ در ۴:۱۱ ب.ظ چاپ مطلب

رونمایی از «کلاس‌باز»؛ پلتفرم آموزش تعاملی دانشگاه تهران

class-baz

همزمان با برگزاری چهارمین کنفرانس بین‌المللی کارآفرینی دانشگاه تهران، پلتفرم آموزش تعاملی دانشگاهی «کلاس‌باز» دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما، محسن احمدی نائب رئیس صنف نمایش آنلاین در این خصوص گفت: هدف از راه‌اندازی این سرویس تعاملی، ایجاد زیرساخت‌های فنی و حقوقی پخش زنده کلاس‌های آموزشی و همچنین ایجاد سازو کار مناسب برای بهره برداری از محتواهای آموزشی می باشد.

نائب رئیس صنف نمایش آنلاین با اشاره به اهمیت محتوای تصویری  آنلاین در دنیای آموزش و از بین بردن محدودیت دسترسی عمومی به اساتید دانشگاهی، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی معتبر داخلی و خارجی اظهار داشت: در این سامانه آموزشی تعاملی، امکان اختصاصی‌سازی، نشانه‌گذاری محتواهای آموزشی فراهم شده است.

وی افزود: پلتفرم آموزش تعاملی کلاس‌باز دانشگاه تهران به عنوان یک مدل موفق مشارکت بخش عمومی و خصوصی یا همان PPP شناخته شده است.

گفتنی است در این مراسم تفاهم نامه راه‌اندازی شتابدهنده تخصصی حوزه فناوری اطلاعات، ارتباطات و همراه فی مابین دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین به عنوان سهامدار عمده مخابرات ایران نیز به امضای نمایندگان دو مجموعه رسید. در این شتابدهنده، صاحبان ایده های راه اندازی کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتتباطات، امکان بهره‌برداری خدمات خود را از طریق زیرساخت‌های مخابرات ثابت و همراه را با بیش از ۵۰ میلیون مشترک خواهند داشت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>