- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

رونمایی از «کلاس‌باز»؛ پلتفرم آموزش تعاملی دانشگاه تهران

class-baz

به گزارش سوره سینما [1]، محسن احمدی نائب رئیس صنف نمایش آنلاین در این خصوص گفت: هدف از راه‌اندازی این سرویس تعاملی، ایجاد زیرساخت‌های فنی و حقوقی پخش زنده کلاس‌های آموزشی و همچنین ایجاد سازو کار مناسب برای بهره برداری از محتواهای آموزشی می باشد.

نائب رئیس صنف نمایش آنلاین با اشاره به اهمیت محتوای تصویری  آنلاین در دنیای آموزش و از بین بردن محدودیت دسترسی عمومی به اساتید دانشگاهی، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی معتبر داخلی و خارجی اظهار داشت: در این سامانه آموزشی تعاملی، امکان اختصاصی‌سازی، نشانه‌گذاری محتواهای آموزشی فراهم شده است.

وی افزود: پلتفرم آموزش تعاملی کلاس‌باز دانشگاه تهران به عنوان یک مدل موفق مشارکت بخش عمومی و خصوصی یا همان PPP شناخته شده است.

گفتنی است در این مراسم تفاهم نامه راه‌اندازی شتابدهنده تخصصی حوزه فناوری اطلاعات، ارتباطات و همراه فی مابین دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین به عنوان سهامدار عمده مخابرات ایران نیز به امضای نمایندگان دو مجموعه رسید. در این شتابدهنده، صاحبان ایده های راه اندازی کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتتباطات، امکان بهره‌برداری خدمات خود را از طریق زیرساخت‌های مخابرات ثابت و همراه را با بیش از ۵۰ میلیون مشترک خواهند داشت.