- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

حمایت آشکار علی ضیا از پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی

ali-zia

مجری برنامه زنده «ویتامین ۳» امروز پنجشنبه ۱۳ تیرماه در این برنامه از علاقه‌اش به تیم سرخپوش پایتخت گفت.

سوره سینما- در حالی که معمولا مرسوم نیست مجری های تلویزیون حتی گزارشگران و مجریان ورزشی از علایق‌شان در تلویزیون صحبت کنند، علی ضیا مجری جوان تلویزیون امروز در برنامه ویتامین ۳ با شیرینی و ملاحت خاصی بارها نام تیم پرسپولیس را آورد و از علاقه و تعصبش نسبت به این تیم گفت.

پرویز مظلومی مربی سابق تیم استقلال میهمان علی ضیا بود و حضور این فوتبالیست باعث شد ضیا در کل برنامه درباره محبوبیت پرسپولیس کری خوانی کند، او گفت که هرگز دربی را با استقلالی ها نمی بیند و ترجیح می دهد در کنار دوستان پرسپولیسی اش بازی را تماشا کند. ضیا خاطره ای ورزشی هم تعریف کرد و گفت که هنگام تماشای بازی پرسپولیس- استقلال در سال ۹۰ که به پیروزی ۳ بر ۲ پرسپولیس انجامید کامبیز دیرباز هم در جمع دوستانش بوده و نتوانسته بعد از گل دوم استقلال بازی را تماشا کند.

این مجری جوان در بخشی دیگر از برنامه از ایمون زاید ستاره آن مسابقه رویایی نام برد و گفت نام زاید بر تن استقلالی ها رعشه می اندازد! مظلومی هم البته در فرصت هایی که به دست می آورد با شوخی و طنازی کری های ضیا را پاسخ می داد. نکته جالب این که علی ضیا همه این کری خوانی ها را با لحنی مودبانه و وقار خاص خود انجام می داد. او از معدود مجریان نسل جدید است که حاضر جوابی و شوخ طبعی اش آزار دهنده و توهین آمیز نیست. اجرای پنجشنبه او نشان داد که در این یک سال چقدر پخته، حرفه ای و هوشمند شده و اگر فرصت رقابت با دیگر مجریان تلویزیون را داشته باشد، قطعا چیزی از آنها کم ندارد.

برنامه «ویتامین ۳» به تهیه کنندگی علی زاهدی از شبکه سه پخش می شود.