- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

حمیدرضا اسحاقی: فضاهای جدید تبلیغات در فروش فیلم تاثیرگذار است

hamidreza-eshaghi

به گزارش سوره سینما [1]، حمیدرضا اسحاقی اظهار کرد: قطعا هنوز تبلیغات بهترین گزینه برای معرفی فیلم‌ها در سینما بین مخاطبان است و همین‌که فیلم‌ها یکی پس از دیگری رکورد فروش فیلم‌های قبلی را می‌زند گویای همین مسئله است.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط بد اقتصادی و معیشتی مردم همچنان فروش فیلم‌ها بالاست خود تایید آن است که فیلم‌ها خوب به مخاطبانش معرفی می‌شوند.

مدیر تبلیغات فیلم‌های سینمایی افزود: فضاهای جدید برای تبلیغات فیلم هم در فروش آن بی‌تاثیر نیست و تاکنون کمک خوبی کرده است که می‌توان از فضاهای مجازی، پوسترهای دیجیتال یا ساخت موشن‌گرافیک‌ها برای فیلم‌ها، تیزرهای ساخت و پخش تیزر‌های خیلی کوتاه و چند ثانیه‌ای برای شبکه‌های مجازی نام برد.

این عضو رسمی خانه سینما که ۱۵سال است که در رشته تبلیغات فعالیت می‌کند، افزود: با توجه به اینکه اکثر جمعیت جامعه ما نسل جوان هستند و مخاطبان فضای مجازی هم بیشتر نسل جوان را دربرمی گیرد مسلما در فروش فیلم بسیار موثر است.

وی بیان کرد: فیلم‌های فراری داوود نژاد و خرگیوش مانی باغبانی و کاتیوشا علی عطشانی را سال ۹۷ در اکران داشتم.

این عضو کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران افزود: اکنون هم به عنوان مدیر بازاریابی مشغول آماده‌سازی فیلم تخته گاز ساخته محمد آهنگرانی هستم.

اسحاقی که خود لیسانس گرافیک دارد از فیلم‌های شاخصی که انجام داده را می‌توان از فیلمهای «به رنگ ارغوان» ساخته حاتمی کیا، «آتش بس» به کارگردانی تهمینه میلانی، «سوت پایان» کار نیکی کریمی، «ربوده شده» ساخته میر باقری، «اشباح» به کارگردانی داریوش مهرجویی، «این سیب برای تو» کار سیروس الوند، «کفشهایم کو » ساخته کیومرث پور احمد، «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی، «رخ دیوانه» کار ابوالحسن داوودی، «من سالوادر نیستم» ساخته منوچهر هادی و «اکسیدان» به کارگردانی حامد محمدی نام برد.