- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

همکاری یک کارگردان با مرضیه برومند در «شهر موش‌ها ۲»

behrang-tofighi

بهرنگ توفیقی کارگردان تلویزیون در فیلم «شهر موش‌ها ۲» با مرضیه برومند کارگردان این پروژه همکاری می‌کند.

توفیقی درباره فعالیت های این روزهای خود به سوره سینما گفت: ۱۰ روز قبل فیلمبرداری «دومینو» به تهیه کنندگی آقای عباسی فر و به سفارش حراست بانک ملت به پایان رسید و این روزها در کنار مرضیه برومند پیگیر امور پیش تولید «شهر موش ها ۲» هستیم.

وی درباره فیلم تازه خود توضیح داد: «دومینو» درباره پرونده های محرمانه بانک ملت است و در این قصه یکی از کارمندان بانک در شرایطی قرار می گیرد که مجبور می شود با آدمی طرح دوستی بریزد و همین موضوع باعث می شود درگیر اتفاقات و دردسرهایی بشود. در واقع در نوعی اختلاس شریک می شود و …

بهرنگ توفیقی تاکید کرد: من هنوز به درستی نمی دانم این فیلم قرار است از چه رسانه ای پخش شود. در واقع نه سینمایی است و نه تلویزیونی. یک فیلم سفارشی ویدئویی است و من درباره چگونگی پخش ان اطلاعی ندارم، اما تلاش داشتم کار خوبی تحویل بدهم.

مجید واشقانی بازیگر اصلی فیلم«دومینو» است و مجید مظفری و سارا منجزی همبازی های وی هستند. بهرنگ توفیقی پیش از این کارگردانی سریال «مسیر انحرافی» را کارگردانی کرده و دستیار اول کارگردان «پوپک و مش ماشاالله » هم بوده است. «شهر موش‌ها ۲» به کارگردانی مرضیه برومند، امسال کلید می‌خورد.