سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ آبان ۱۳۹۷ در ۱:۵۰ ب.ظ چاپ مطلب

نماینده مجلس کانادا از از شهرام و حافظ ناظری تقدیر کرد

nagofteha

اجرای کنسرت «ناگفته» در سالن سه‌هزار و پانصد نفره «سونی سنتر» همراه با تقدیر نماینده مجلس کانادا از شهرام و حافظ ناظری برگزار شد.

به گزارش سوره سینما، در متن این تقدیر آمده است: «از شما سپاسگزای می‌کنیم که استعداد اسطوره‌ای و نبوغ هنریتان را با مردم تورنتو درمیان گذاشتید و بدانید که طرفدارهای بسیار زیادی در این‌جا دارید»

استاد «شهرام ناظری» ضمن خوش‌آمد گویی به حضار از این‌که در کنسرت «ناگفته» شرکت کردند تشکر کرد و گفت: بسیار سپاسگزاریم که با سختی خودتان را به این کنسرت رسانده‌اید.

حافظ ناظری خالق اثر «ناگفته» نیز ضمن تشکر از همراهی مردم حرف‌هایش را این‌گونه آغاز کرد : هدف این کنسرت این است که فرهنگ شنیداری مردم را عوض کند ما می‌توانستیم  قطعه‌های خاطره‌ انگیز انجام بدهیم اما  کار سخت را انتخاب کردیم تا  بر شما و نسل جوان دوستدار موسیقی تاثیر بگذاریم و از طریق موسیقی با جهان ارتباط برقرار کنیم.

حافظ ناظری با همراهی استاد شهرام ناظری و گروه بین‌المللی «ناگفته» چندی پیش تمرینات خود را در کشور کانادا آغاز و اولین اجرای خود را ۱۳ اکتبر (۲۱ مهرماه) در اتاوا روی صحنه بردند. این در حالی است که ۱۴ اکتبر (۲۲ مهرماه) مونترال میزبان حافظ ناظری و گروهش بود.

همچنین ۲۱ اکتبر مصادف با ۲۹ مهرماه اعضای گروه به تورنتو سفر کردند؛ لازم به ذکر است ۲۷ اکتبر (۵ آبان‌ماه) کلگری و در نهایت ۲۸ اکتبر (۶ آبان‌ماه) ونکوور میزبان فصل جدیدی از ناگفته خواهد بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>