سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ آبان ۱۳۹۷ در ۳:۱۳ ب.ظ چاپ مطلب

برگزاری اختتامیه جشنواره عکس کیمیا در خانه هنرمندان ایران

kimia

اختتامیه دومین جشنواره عکس کیمیا در خانه هنرمندان برگزار می شود و این رویداد هنری برگزیدان خود را خواهد شناخت.

به گزارش سوره سینما، دومین دوره جشنواره عکس کیمیا که با هدف پرداختن به مسائل و مشکلات زندگی معدن کاران و شرایط سخت کار در معادن شروع به کار کرده به روزهای پایانی خود نزدیک می شود و این جشنواره برگزیدگان خود را روز دوشنبه در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران معرفی خواهد کرد.

نمایشگاه این رویداد هنری همزمان در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران برپاست و علاقمندان می توانند آثار رسیده و منتخب این جشنواره را از نزدیک مشاهده کنند.

بابک برزویه، حسن غفاری و محمد مهدی حیدریان آثاررسیده به این جشنواره را از بین ۴  هزار اثر داوری کردند.

گفتنی است برگزیدگان جشنواره عکس معدن با موضوعات “انسان و معدن”، “شکوه معدن و صنایع معدنی” و ایمنی و محیط زیست در معدن و صنایع معدنی نشان کیمیا اهدا می‌شود.

علاقمندان می توانند در مراسم اختتامیه جشنواره عکس کیمیا در خانه هنرمندان ایران شرکت یابند. زمان و تاریخ برگزاری آیین اختتامیه جشنواره عکس کیمیا روز دوشنبه ۲۸ آبان ماه ساعت ۱۵:۳۰ واقع در خانه هنرمندان ایران – سالن استاد شهناز خواهد بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>