سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ دی ۱۳۹۷ در ۱۱:۱۵ ق.ظ چاپ مطلب

فراخوان دومین جشنواره «مشهد؛ خانه‌بهار» منتشر شد

khane bahar

فراخوان دومین جشنواره «مشهد؛ خانه‌بهار» منتشر شد و علاقه‌مندان سراسر کشور می‌توانند با ارائه طرح آثار تصویری در قالب‌های انیمیشن کوتاه، ویدئو آرت و ویدئو کلیپ در این بخش شرکت کنند.

به گزارش سوره سینما، سروش محمدزاده کارگردان سینما و تلویزیون و دبیر بخش هنرهای چند رسانه‌ای جشنواره «مشهد؛ خانه‌بهار» گفت: علاقه‌مندان از سراسر کشور می‌توانند با ارائه طرح آثار تصویری در قالب‌های انیمیشن کوتاه، ویدئو آرت و ویدئو کلیپ در این بخش شرکت کنند.

وی همچنین از اعلام اسامی هیات داوران بخش هنرهای چندرسانه‌ای تا چند روز آینده خبر داد و بیان کرد: جشنواره «مشهد؛ خانه‌بهار» در هشت بخش متفاوت برگزار می‌شود. بخش‌های تجسمی، نمایشی، چند‌رسانه‌ای، طراحی و چیدمان، گل‌آرایی، پژوهش‌های هنر شهری، عکس و بخش بین‌الملل زیر شاخه‌های این جشنواره فرهنگی و هنری هستند.

این کارگردان جوان ادامه داد: علاقه‌مندان به هر یک از این شاخه‌های هنری، از تاریخ اول تا دهم دی ماه فرصت دارند تا با مراجعه به وبسایت جشنواره، طرح‌های خود را ثبت کنند.

محمدزاده درخصوص حمایت شهرداری از آثار منتخب عنوان کرد: پس از داوری این طرح‌ها، ایده‌های برگزیده توسط خود هنرمندِ شرکت‌کننده در جشنواره، با همکاری شهرداری مشهد، در سطح شهر اجرایی خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت طرح‌های خود به وب‌سایت رسمی این جشنواره www.bahar98mashhad.ir مراجعه کنند.

دومین جشنواره هنرهای شهری مشهد به دبیری صدرا یوسفی از ۲۵ اسفند تا ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>