- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

نمایش آثار برگزیده جشنواره هنر و توریسم پرتغال در جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران

tablighati-tourismfilm

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران، جشنواره هنر و توریسم پرتغال درنظر دارد در همکاری با بخش بین الملل نخستین دوره جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران، بهترین فیلم های ۱۰ سال گذشته خود را در این جشنواره به نمایش بگذارد.

هدف جشنواره هنر و توریسم پرتغال ایجاد رقابت جهانی برای به رسمیت شناختن بهترین های حوزه گردشگری  و برندینگ است و بر همین اساس با جشنواره و رویدادهایی که در راستای معرفی محصولات و خدمات گردشگری بهینه که به شناخت بیشتر خلاقیت ، نوآوری ها و احترام به گردشگر فعال هستند، همکاری می کنند.

همچنین پیش از این جشنواره جوایز تبلیغاتی نیویورک، که شصت ویکمین دوره  خود را در ماه می سال ۲۰۱۹ برگزار می کند، فیلم های برگزیده  ۲ دوره اخیر خود را جهت نمایش این آثار به  نخستین جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران ارسال کرده است.

لازم به توضیح است جشنواره فیلم های تبلیغاتی تهران با هدف ایجاد رقابت سالم و معرفی الگوهای برتر، کمک به نوآوری و اثربخشی تبلیغات ، تقویت ایده های خلاق ، انتخاب و معرفی عوامل تولید کننده و آثار برتر شرکت ها تولیدکننده آثار تبلیغاتی سمعی و بصری ، برپا خواهد شد.

این جشنواره در حوزه تولیدات مختلف ویدئویی و محتوای تبلیغاتی در رسانه های تلویزیون، سینما، شبکه نمایش خانگی ، رسانه های اجتماعی و دیجیتال و فضای مجازی با شعار «نگاهی نو به نقش تبلیغات در اقتصاد، اشتغال و کارآفرینی» از تاریخ  ۲۹ بهمن تا یکم اسفندماه برگزار می شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات برای شرایط شرکت در جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران می توانند به وب سایت www.taff.ir [2] مراجعه کنند.