سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ بهمن ۱۳۹۷ در ۲:۱۳ ب.ظ چاپ مطلب
با ریاست جواد افشین ‌نژاد

پردیس تئاتر «سپند» به زودی آغاز به کار خواهد کرد

pardis-tetar-sepand

پردیس تئاتر «سپند» با مدیریت جواد افشین ‌نژاد به زودی فعالیت هایش را با هدف حمایت از کارگردان ‌های جوان از سر می گیرد.

به گزارش سوره سینما، پردیس تئاتر «سپند» با ریاست جواد افشین ‌نژاد به زودی آغاز به کار خواهد کرد و فرشاد حبیبی مدیریت اجرایی این تماشاخانه را به عهده خواهد داشت.
این پردیس نمایش با مالکیت و سرمایه گذاری و محمد حبیبی دارای سه سالن با مجموع ظرفیت ۵۲۰ نفر است که سالن ‌های یک و دو به اجراهای حرفه‌ ای تئاتر اختصاص داشته و پلتفرم این مجموعه با هدف حمایت از کارگردان ‌های جوان در اختیار اجراهای دانشجویی قرار می ‌گیرد.
جواد افشین‌نژاد مدیر تماشاخانه سپند با بیش از ۴۵ سال سابقه مدریتی و اجرایی فرهنگی کشور به خصوص تئاتر و موسیقی؛ نشان درجه یک هنر دارد و پیش از این به عنوان رییس تالار وحدت، تئاتر شهر، تالار سنگلج، فرهنگسرای نیاوران، معاون اجرایی خانه هنرمندان، معاون اجرایی موزه سینما در حوزه فرهنگ و هنر فعالیت کرده است.
همچنین ٢٩ سال مدیر اجرایی اداره کل هنرهای نمایشی و سابقه مدید معاونت فنی و اجرایی جشنواره تئاتر فجر بخشی از مسولیت های وی محسوب می شود.
نمایش‌های «ضن» به کارگردانی مهیار احمدی، «لوله» به کارگردانی علیرضا اجلی، «درس» به کارگردانی سینا میرشمسی و «صف» به کارگردانی هامون هوشیار نخستین آثاری هستند که در این مجموعه تئاتری روی صحنه خواهند رفت.
پردیس تئاتر سپند در خیابان کریمخان، خیابان عضدی (آبان جنوبی)، خیابان سپند، پلاک۶۹ واقع شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>