سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ بهمن ۱۳۹۷ در ۱۰:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

کتاب‌داستان «سنجاقک و برکه‌ یخی» به چاپ رسید

sanjaghak bekre yakhi

کتاب‌داستان «سنجاقک و برکه‌ یخی» نوشته‌ی زینب کریمی بابااحمدی در حوزه‌ کودکان به چاپ رسید.

به گزارش سوره سینما، زینب کریمی بابااحمدی پیش از این، ۷ کتاب با عنوان‌های «خانه‌ای برای یک موش»؛ «بهترین هدیه‌ی کریسمس»؛ «الاکلنگ یا داستان غم‌انگیز»؛ «موشی که کوچک بود…»؛ «موشی که می‌دانست…»؛ «موشی که یاد گرفت…» و «دوستان پرتلاش» برای کودکان ترجمه و منتشر کرده است و این اولین کتابِ تألیفیِ او در این حوزه به‌شمار می‌رود.

کریمی بابااحمدی در زمینه‌ی شعر نیز فعالیت دارد و تاکنون سه مجموعه‌ی شعر با نام‌های «معشوق‌های بدون چای» (سال ۱۳۸۸، نشر پرسش)، «نوستالژی‌های جنگ‌زدگی» (سال ۱۳۹۳، نشر الیما) و «گنجشک روی نرگس ایرانی نام اولم بود» (سال ۱۳۹۳، نشر فرهنگ ایلیا) از او به چاپ رسیده است.

زینب کریمی بابااحمدی هم‌چنین به‌عنوان پژوهش‌گر فرش ایران تألیفاتی داشته است که مهم‌ترین‌شان چاپ کتاب «خشت‌های بختیاری» محسوب می‌شود که موضوع اصلی آن، “بررسی شئ‌باوری، اسطوره و نماد در قالی‌های خشتیِ ایل بختیاری” است.

کتاب «سنجاقک و برکه‌ی یخی» به‌تازگی در ۱۶ صفحه (مصور رنگی)، با شمارگانِ ۱۰۰۰ نسخه و قیمتِ پشتِ جلدِ ۱۰ هزار تومان به چاپ رسیده است. تصویرگری داستان «سنجاقک و برکه‌ی یخی» را شبانه باقری کودکانی بر عهده داشته و کتاب به‌وسیله‌ی انتشارات اریش، در تهران به چاپ رسیده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>