- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

جشنواره فجر مثل تاس انداختن است، امیدوارم جفت شش بیاورم

kristof-rezaee

سوره سینما [1]محیا رضایی کلانتری [2] : کریستف رضاعی آهنگسازی که امسال موسیقی پنج فیلم حاضر در جشنواره سی و هفتم را به عهده داشته است، گفت: در این دوره با چهار فیلم و یک انیمیشن سینمایی حضور دارم که از انجام تک تک شان بسیار لذت بردم. «سال دوم دانشکده من»، «روزهای نارنجی»، «ناگهان درخت» و «سونامی» در کنار یک انیمیشن بسیار جذاب به نام «آخرین داستان» کارهایی بود که خیلی لذت بردم.

وی گفت: موسیقی ساختن برای سبک های مختلف سینما را دوست دارم و از هر شکل کار لذت می برم به خصوص وقتی که می بینم کارگردان ها برای کاری که انجام می دهند دغدغه دارند. همین انگیزه من را بیشتر می کند تا دقیقا آنچه مد نظر فیلمساز است اتفاق بیفتد. به خصوص امسال که انیمیشن «آخرین داستان» نشان داد جوانان با استعدادی در ایران داریم که آینده روشنی برای سینما و انیمیشن ما خلق خواهند کرد.

رضاعی در پاسخ به اینکه حضور با ۵ فیلم در جشنواره فجر چقدر شانس سیمرغ را بالاتر می‌برد، گفت:هیچ تصوری از سیمرغ ندارم چون اولا کارهای دوستانم را ندیدم و دوم اینکه رویکردها و سیستم انتخاب های فجر هر سال تغییر می کند و به نظرم مثل تاس انداختن است اما امیدوارم که امسال من جفت شش بیاورم.