- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

علی صادقی در «عشق و مکافات» مقابل دوربین می‌رود

ali-sadeghi

فیلم تلویزیونی «عشق و مکافات» با بازی علی صادقی این هفته کلید می‌خورد.

داریوش بابائیان تهیه کننده درباره فعالیت کنونی خود به سوره سینما گفت: مدتی است پیش تولید تله فیلم «عشق و مکافات» را به نویسندگی آرش اسد و کارگردانی سیامک خواجه وند شروع کرده‌ایم که قرار است برای عرضه در شبکه خانگی آماده شود.

وی ادامه داد: مشغول انتخاب بازیگر و لوکیشن هستیم که طبق برنامه ریزی انجام شده پنجشنبه همین هفته تصویربرداری را در تهران شروع کنیم. این فیلم موضوعی کمدی دارد و روایتگر یک زوج جوان است که مرد از زندان آزاد میشود و بنا به دلایلی دوباره تلاش می‌کند به زندان برگردد.  تاکنون حضور علی صادقی، خشایار را و آرش اسد قطعی شده که طی چند روز آینده چند بازیگر دیگر اضافه خواهند شد. امیر معقولی مدیریت تصویربرداری را به عهده خواهد داشت.

از دیگرعوامل اصلی این فیلم می‌توان به صدابردار: علی افخمی، مجری طرح: کیان بابائیان، طراح صحنه و لباس: آبتین برقی، طراح گریم: حسین یزدی، دستیارکارگردان و برنامه ریز: هادی رحیمی، مدیر تولید: اسماعیل کردی و… اشاره کرد. سیامک خواجه وند فیلم سینمایی «فوتبالی‌ها» و چند تله فیلم را کارگردانی کرده است. داریوش بابائیان تهیه کنندگی فیلم های سینمایی «خواستگار محترم»، «افراطی ها»،‌ «زهرعسل» و… را برعهده داشته است.