- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

بازدید رییس سازمان سینمایی از بخش‌های جشنواره جهانی فیلم فجر

bazdid-entezami

به گزارش سوره سینما [1]، رییس سازمان سینمایی شنبه ۳۱ فروردین ماه با همراهی جمعی از مدیران جشنواره جهانی فیلم فجر با حضور در گذر سینما در خیابان برادران مظفر به عنوان یکی از بخش های ویژه سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر از برنامه های این بخش دیدن کرد.

انتظامی در گذر سینما به تماشای اجرای قطعاتی از موسیقی های خاطره انگیز سینمایی نشست و به پرسش های خبرنگاران نیز پاسخ گفت.

گرفتن عکس دسته جمعی پایان بخش بازدید انتظامی از سینما فلسطین بود.

رضا میرکریمی دبیر، شادمهر راستین مدیر باشگاه امیر اسفندیاری معاون بین الملل، علیرضا شجاع‌نوری مدیر تبادل تجارب سینمایی، کیوان کثیریان مدیر رسانه و ارتباطات، وحید قاسمی مدیر رویدادهای شهری، مهدی یزدانی مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری و مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی در این بازدید رییس سازمان سینمایی را همراهی کردند.

در گذر سینما در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر غرفه هایی نظیر فروش محصولات فرهنگی، شهر فرنگ، پوسترهایی از تصاویر بزرگان سینما، جمعیت هلال احمر، کاریکاتور، حجم سازی و… به آشنایی بیشتر مردم با سینما مشغول به فعالیت هستند.

در این بخش همچنین با اجرای حرکات موزون محلی، اجرای قطعات موسیقی خاطره انگیز از سینما تلاش می شود تا مردم نیز سهمی از سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر داشته باشند.

وی سپس به سینما فلسطین رفت و از برنامه های باشگاه که در این سینما برپاست دیدن کرد. انتظامی بعد از آن به پردیس سینمایی چارسو به عنوان کاخ جشنواره رفته و از بخش های مختلف جشنواره بازدید کرد.

رییس سازمان سینمایی در ادامه با حضور در پردیس سینمایی چارسو از بخش های مختلف و کیفیت برگزاری این رویداد بازدید کرد و بار دیگر به پرسش های رسانه ها پاسخ داد.