- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

کارگاه فشرده «ایده تا فیلمسازی» در ۲۱ منطقه شهر تهران

jashnvare-shahr

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از ستاد خبری هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر، کارگاه‌های فشرده «ایده تا فیلمسازی» به منظور آموزش، توانمندسازی و مشارکت حداکثری علاقه مندان به حوزه ساخت فیلمهای کوتاه مستند – گزارشی در راستای برگزاری بخش محله «هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر»  از ۹ الی ۱۴ اردیبهشت ماه در سراهای محله شهر تهران برگزار می‌شود.

کارگاه های آموزشی فیلمسازی با استفاده از تلفن های همراه و دوربین های تصویربرداری خانگی و حرفه ای به همت موسسه تصویر شهر و با همکاری ستاد مدیریت محلات شهر تهران  در ۲۱ منطقه برگزار می شود.

بنابراین گزارش، نخستین کارگاه آموزشی روز دوشنبه  ۹ اردیبهشت در مناطق ۲ و ۲۱ تهران برگزار شد.

کارگاه آموزشی روز سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در مناطق ۱، ۳، ۴ و ۵، چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در مناطق ۱۶، ۱۷، ۱۹ و ۲۰، پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در مناطق ۶، ۱۰، ۱۲و ۱۵ و شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه در منطقه ۱۳ توسط داریوش یاری، حبیب اله بهمنی، علیرضا اسحاقی، آرمین ایثاریان، عادل تبریزی، حمیدرضا خداحافظی و حامد سلیمان زاده برگزار می شود.

شرکت در کارگاه های «ایده تا فیلمسازی» بخش محله هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر برای عموم آزاد است و علاقمندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سراهای محله مراجعه کنند.

یادآوری می شود ثبت نام آثار در بخش مسابقه سینمای ایران تا ۱۵ اردیبهشت ماه و ثبت نام در بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران و محله تا پایان اردیبهشت ماه از طریق سایت جشنواره به نشانی www.shahrfilmfest.com [2] ادامه دارد.

هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر توسط موسسه تصویر شهر به دبیری هاشم میرزاخانی در تابستان سال جاری در شهر تهران برگزار می شود.