سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ در ۱۰:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

نمایش «ستوان آینیشمور» در تماشاخانه شانو روی صحنه می‌رود

sotvan ainishmor

نمایش «ستوان آینیشمور» به کارگردانی احمد شاه‌قاسمی و تهیه‌کنندگی حمیدرضا عیوضی از شنبه ۲۱ اردیبهشت‌‌ماه در تماشاخانه شانو روی صحنه می رود.

به گزارش سوره سینما، نمایشنامۀ «ستوان آینیشمور» را مارتین مک‌دونا نگاشته که زهرا جواهری آن را به زبان فارسی ترجمه کرده است. «ستوان آینیشمور»، به ستوان‌دومی می‌پردازد که حامی حقوق حیوانات و داروندارش گربه‌اش، توماس است. به او اطلاع می‌دهند که توماس کمی کسالت دارد و او برای دیدار گربه‌اش به آینیشمور برمی‌گردد، اما همزمان با بازگشتش به این شهر، ماجرایی دیگر برای او به وقوع می‌پیوندد.

در این نمایش، حسین رضوانی، عماد زارعی، کاوه کلهر، احمد شاه‌قاسمی، فرناز افشار، امیرحسین دانشجو، امیر نبوی و مهدی رضایی به ایفای نقش می‌پردازند.

دیگر عوامل این اجرا عبارت‌اند از دستیار کارگردان: ارشک هارونی؛ منشی صحنه: آنا طالب‌زاده؛ مدیر صحنه: امیرعباس فراهانی؛ روابط عمومی: مهران عشریه و تبلیغات مجازی: ندا کاوندی.

«ستوان آینیشمور» برگزیدۀ سومین دورۀ رقابتیِ درون‌کارگاهیِ «کارگاه اشتراک» است که با حمایت سرپرستان این کارگاه، آمادۀ اجرا شده است. پیش‌فروشِ بلیتِ این نمایش از سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه در سایت تیوال آغاز شده است. این اثر تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه هرروز ساعت ۲۱ در تماشاخانۀ شانو به نشانیِ خیابان وصال شیرازی، بالاتر از چهارراه طالقانی، کوچۀ فرهنگی (بهنام) روی صحنه خواهد رفت.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>