- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

محمود کاظمی: دیده شدن تلاش حوزه هنری در سینماسازی مهم است

mahmood-kazemi

به گزارش سوره سینما [1]، محمود کاظمی مدیر عامل موسسه «بهمن سبز» در مصاحبه‌ای با برنامه «رادیو نمایش» درباره انتخاب به عنوان «مدیر سال» صحبت کرد.

کاظمی با اشاره به جایگاه موسسه «بهمن سبز» در سینمای ایران گفت: موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری در بخش توزیع، پخش، اکران و سینماداری فعالیت می‌کند. ما در سراسر ایران دارای ۶۰ سینما و ۱۱۱ سالن سینما و ۱۹ استان و ۳۵۱۵۴ صندلی هستیم. اجلاس سالانه مدیر سال، با هدف خاصی برگزار شده و امسال چهارمین دوره آن بود. معیارهایی مثل کارآفرینی و ایجاد شغل و … شامل موسسه «بهمن سبز» هم می‌شد.

او ادامه داد: ما سال‌هاست در زمینه نوسازی، بهسازی، تجهیز و تاسیس سینما فعالیت داریم و طبیعی است که این حرکت به رونق اقتصادی و ایجاد شغل بیانجامد. با تلاش حوزه هنری و حمایت مدیران و تلاش همکارانم علاوه بر تجهیز و نوسازی، تعدادی سینما بسته بوده که دوباره به چرخه اکران برگشته است.

کاظمی افزود: این جایزه به مدیرانی داده شده که در حوزه پایداری کسب و کار فعال بوده اند. اگرچه جایزه باارزش و مبارک است، اما برای من بسیار بیشتر از جایزه، دیده شدن تلاش حوزه هنری در سینماسازی و سینماداری است. موسسه «بهمن سبز» پارسال تندیس همایش کارآفرین مسئولیت پذیر را دریافت کرد، این تقدیرها عزم ما را برای ادامه مسیر جدی‌تر می‌کند.