- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

اعلام برنامه دومین روز جشنواره فیلم شهر/ نمایش «شبی که ماه کامل شد» با حضور خانواده شهدای مدافع حرم

shabi-k-mah-kamel-shod-shahr

به گزارش سوره سینما [1]، در دومین روز از برگزاری هفتمین جشنواره، فیلم شهر فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی با حضور خانواده‌های محترم شهدای مدافع حرم نمایش داده می‌شود.

بر اساس این گزارش، این فیلم سینمایی در سالن شماره ۲ از ساعت ۱۶ تا ۱۸:۲۰ به نمایش درمی‌آید.

برنامه دومین روز جشنواره فیلم شهر

در دومین روز از برگزاری این جشنواره، آثار در دو بخش مسابقه سینمای ایران و بین‌الملل در ۴ سالن و در ۵ سانس از ساعت ۱۴ الی ۲۳:۳۰ نمایش داده می‌شود.

در سانس اول ساعت ۱۴ الی ۱۵:۳۰ و سالن شماره یک، فیلم‌های مسابقه سینمای ایران عبارتند از: «ملاقات خصوصی»، «جدایی»، «بودن»، «غایب»، «امیرعلی»، «ناپیدا» و انیمیشن‌های «از سرزمین‌های شهری» و «موزه۲».

همچنین ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ در سالن ۳ فیلم ویدئویی «اینجا خانه من است»، و در ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ در سالن ۴ فیلم‌های بخش مسابقه سینمای بین‌الملل به نمایش درمی‌آید. این فیلم‌ها عبارتند از: «سحر»، «هیبرید»، «پروانه آبی»، «آتش در شهر کارتنی»، «میدان رستگاری» و «روزی کنار رودخانه»

در سانس دوم  ساعت ۱۶ الی ۱۷:۳۰ و سالن شماره یک، فیلم‌های بخش مسابقه سینمای ایران نمایش داده می‌شود که عبارتند از: «کاور»، «جمعه گل»، «عودلاجان» و انیمیشن‌های «روباه» و «شب ترسناک لومو»

سالن ۲ ساعت ۱۶ الی ۱۸:۲۰ نمایش ویژه فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار برای خانواده مدافعین حرم.

همچنین ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ در سالن ۳ فیلم ویدئویی «آکاردئون» ساخته آرمان زرین‌کوب از بخش مسابقه سینمای ایران و ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ در سالن ۴ فیلم سینمایی «غرش» ساخته کی‌کان‌چیو، از بخش مسابقه سینمای بین‌الملل نمایش داده می‌شود.

در سانس سوم ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰ و سالن شماره یک فیلم‌های مسابقه سینمای ایران همچون «من اگر جای پدرم بودم»، «حوالی حریم»، «فشار خون» و انیمیشن‌های «کلاف»، «حسرت» و «حبسی» نمایش داده می‌شود.

همچنین در ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ در سالن ۳ فیلم ویدئویی «آندرانیک» ساخته حسین مهکام در بخش سینمای ایران و مسابقه بین‌الملل و ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در سالن شماره ۴ مستند «در جستجوی فریده» در بخش سینمای ایران به نمایش در می‌آید. در ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ در سالن شماره دو، فیلم سینمایی «اتاق تاریک» ساخته سیدروح‌الله حجازی در بخش سینمای مسابقه سینمای ایران نمایش داده می شود.

در سانس چهارم (۲۰ الی ۲۱:۳۰) در سالن شماره یک، فیلم‌های «لکه»، «گام‌های استوار»، «نازی‌آبادی‌ها»، «همسایه، سنگ و آب»، «چای جوشیده» و انیمیشن‌های «عصر وارونه»، «پریوش» و «هر ایرانی یک درخت» در بخش مسابقه سینمای ایران نمایش داده می‌شود.

همچنین در ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲ در سالن ۳ فیلم سینمایی «معکوس» ساخته پولاد کیمیایی در بخش مسابقه سینمای ایران و در سالن شماره ۴ از ساعت ۲۰تا ۲۱:۳۰ مستند بلند «آرمان شهر جدید» در بخش مسابقه سینمای بین‌الملل به نمایش در می‌آید.

در سانس آخر (۲۲ الی ۲۳:۳۰) در سالن شماره یک، فیلم‌های «سکوت»، «پل»، «شهر زیبای من»، «جذر بیست سالگی»، «روزی دهنده» و انیمیشن‌های «جنگل دامون»، «دربی تهران»، «ماجراهای آدمک» در بخش مسابقه سینمای ایران نمایش داده می شود.

همچنین در ساعت ۲۲:۳۰ تا ۲۴ در سالن ۳ فیلم سینمایی «جشن دلتنگی» ساخته پوریا آذربایجانی در بخش مسابقه سینمای ایران و در سالن شماره ۴ در ساعت ۲۲ تا ۲۳:۳۰ فیلم سینمایی «شکست محدودیت‌ها» ساخته لوکاس پالکوفسکی در بخش مسابقه بین‌الملل نمایش داده می‌شود.