- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

اعضای «سوینا» مهمان نمایش «اشک‌ها و لبخندها» می‌شوند

sevina

به گزارش سوره سینما [1]، نمایش «اشک‌ها و لبخندها» به کارگردانی هادی قضات و تهیه‌کنندگی سهیل کوشانپور سه‌شنبه ۲۹ مردادماه و در عید سعید غدیر خم، ساعت ۱۷ در تالار وحدت میزبان جمعی از اعضای «سوینا» خواهد بود.

سینمای ویژه نابینایان به مدیریت گلاره عباسی مدتی است فعالیتش را در زمینه برگزاری رویدادهای هنری ویژه نابینایان آغاز کرده است و تا کنون سه فیلم «اجازه نشین ها»، «سرخپوست»، «آشغال های دوست داشتنی» برای اعضای «سوینا» نمایش داده شده است.

نمایش «اشک‌ها و لبخندها» نیز برای حمایت از «سوینا» پیشقدم شده است و یکی از اجراهای خود را در کنار مخاطبانش میزبان جمعی از نابینایان نیز خواهد بود.این پروژه نمایشی بر اساس قطعه موسیقایی «اشک‌ها و لبخندها» ساخته ریچارد راجرز تولید شده و نمایش موزیکال «اشک‌ها و لبخندها» خم روایتگر داستان خانواده «فون تراپ» ساکن زالسبورگ است.نصیر حیدریان رهبری ارکستر ،نورالدین حیدری ماهر مجری طرح، احسان تارخ مدیر اجرایی وسینا خیر آبادی رهبر کر «اشک ها و لبخند را به عهده دارند.

مهمانان نابینایی که قصد حضور در نمایش ۲۹مرداد ماه «اشک‌ها و لبخندها» را دارند می توانند به سایت (www.sevinagroup.com [2]) و صفحات مجازی سوینا مراجعه کنند.