سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ مرداد ۱۳۹۸ در ۳:۱۳ ب.ظ چاپ مطلب
در جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان برگزیده سراسر کشور مطرح شد:

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: درس هنر در مدارس جدی گرفته شود

mohamad-seidloo

محمد صیدلو در خلال برگزاری سی و هفتمین دوره جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان برگزیده سراسر کشور بر جدی گرفتن درس هنر در مدارس کشور تاکید کرد.

محمد صیدلو در گفت و گو با سوره سینما گفت: دانش آموزان هنرمند در سی و هفتمین دوره جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان برگزیده سراسر کشور شرکت دارند. نقش آموزش و پرورش باید در هنرمند کردن دانش آموزان اول باشد.

وی افزود: باید انگیزه دانش آموزان در داخل مدرسه ایجاد شود و دانش آموزان هنرمند شوند امیدوارم این جشنواره ها آموزش و پرورش را به این سمت ببرد.

صیدلو بر جدی گرفتن درس هنر تاکید کرد و افزود: امیدوارم روزی برسد ساحت های تعلیم و تربیت در مدرسه به خوبی دیده شوند. بخش زیادی از قومیت ملت از طریق هنر منتقل می شود، لذا وجود هنرمند هم لازم است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: تعداد هنرمندان زیاد شود جامعه هنرمند خواهد شد، دانش آموزان در این جشنواره باهم ارتباط می گیرند و در یک فضای بانشاط حس خوب از هنرمند بودن دارند. بیش از ۲ هزار دانش آموز هنرمند تجربه های خوب را کسب می کنند تا شبکه ای از هنر را در کنارهم ایجاد کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>