- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

محمد نادری و شرمین نادری مهمان «کتاب‌باز» می‌شوند

ketab-baz

به گزارش سوره سینما [1]؛ امشب چهارشنبه ۲۷ شهریور ماه در پنجمین قسمت از فصل چهارم برنامه «کتاب‌باز» سروش صحت ساعت ۲۰ میزبان محمد نادری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و شرمین نادری، نویسنده است.

محمد نادری فیلمنامه‌نویس و صداپیشه ایرانی است. او را بیشتر به خاطر ایفای نقش در سریال «شمعدونی» و مجموعه «دورهمی» و حضور در برنامه «خندوانه» می‌شناسند.

او با بازی در نقش اول سریال «شمعدونی» به عنوان اولین کار تلویزیونی‌‌اش و همچنین ایفای نقش در مجموعه «دورهمی» مشهور شد. او یکی از خالقان شخصیت محبوب و دوست داشتنی جناب خان بشمار می‌رود.

شرمین نادری از سال ۱۳۸۰ به عنوان نویسنده و تصویرگر در نشریات مختلف به ویژه حوزه جوان و نوجوان کار کرده است. او همچنین تجربه نویسندگی برای برنامه‌های نوجوان و جوان در تلویزیون و تجربه قصه‌گویی و قصه‌نویسی برای آیتم‌های برنامه «رادیو هفت» را در کارنامه‌اش دارد  کتاب های منتشر شدهاش از سال ۱۳۸۳ تا امروز بیشتر در حوزه تاریخ و ادبیات کهن و قصه‌های قدیمی و زندگی آدم‌های روزگار دور است. او در حال حاضر یکی از نویسندگان مجله «کرگدن» است و روی مجموعه کتاب‌های تاریخی برای کودک و نوجوان کار می‌کند.

«کتاب‌باز» به تهیه‌کنندگی محمدرضا رضاییان و اجرای سروش صحت، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود.