- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

برنامه «طلوع» به مناسبت بازگشایی مدارس روی آنتن شبکه چهار می‌رود

tolu-tv4

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، مجله صبحگاهی «طلوع» با اجرای محمدرضا مقدسیان صبح روز دوشنبه (۱مهرماه) در اولین روز بازگشایی مدارس و دانشگاه ها میزبان وزیر آموزش و پرورش و روسای دانشگاه ها می شود.

وزیر آموزش و پرورش دکتر محسن حاجی تبار با حضور در این ویژه برنامه از دستاوردهای یک سال اخیر  آموزش و پرورش و برنامه های تحصیلی سال جدید دانش آموزان می گوید .

در بخش های بعدی برنامه رییس دانشگاه تهران دکتر محمود نیلی، رئیس دانشگاه صنعتی شریف دکتر محمود فتوحی فیروزآبادی، رئیس دانشگاه خواجه نصیر دکتر فرهاد یزدان دوست ، رئیس دانشگاه امیر کبیر دکتر سید احمد معتمدی و رییس دانشگاه علم و صنعت دکتر جبارعلی ذاکری با حضور در استودیو برنامه «طلوع» به دستاوردهای اخیر دانشگاه ها و برنامه های راهبردی و تحصیلی سال جدید تحصیلی می‌پردازند .

«طلوع» تنها برنامه صبحگاهی شبکه‌های سیما است که ماهیت علمی آموزشی دارد و مخاطبانش جامعه علمی کشور است.این برنامه یک جنگ علمی و فرهنگی است که در آن علاوه بر بررسی موضوعات مختلف پزشکی، روانشناسی، تازه ترین اخبار و دستاوردهای علمی کشور با رویکرد تقویت غرور و افتخار ملی، اطلاع رسانی می‌شود.همچنین پرداختن به رخدادهای حوزه علم و فناوری و معرفی کسب و کارهای نوپا و حمایت از آنها از رسالت های اصلی برنامه «طلوع» است.

«طلوع» به تهیه کنندگی علی خسروی محصول گروه دانش شبکه چهار سیما است که از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ به صورت زنده پخش می شود  و برای روز دوشنبه اول مهرماه که قرار است در قالب ویژه برنامه ای سه ساعته روی آنتن رود از ساعت ۸ صبح پخش آن آغاز می شود.