سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ آبان ۱۳۹۸ در ۱۱:۰۷ ق.ظ چاپ مطلب

بیژن بیرنگ و مهران رنجبر به تماشای نمایش «ورودی ۸۹» نشستند

ranjbar-birang

بیژن بیرنگ و مهران رنجبر اول آبان ماه به تماشای نهمین اجرای نمایش «ورودی ۸۹» نشستند.

به گزارش سوره سینما، بیژن بیرنگ، تهیه‌کننده و کارگردان تلویزیون و سینما و مهران رنجبر، بازیگر تئاتر، شب گذشته، اول آبان ماه به تماشای نهمین اجرای نمایش «ورودی ۸۹» نشستند.

بیژن بیرنگ که در سال‌های دهه‌یی ۱۳۷۰ و ۱۳۸۰ با تهیه و کارگردانی تعدادی از موفق‌ترین مجموعه‌های تلوزیونی هم چهره‌های جوان فراوانی را به هنرهای نمایشی ایران معرفی کرده بود و هم به مسائل جوانان پرداخته بود در سخنانی کوتاه درباره‌ی نمایش «ورودی ۸۹» گفت که این نمایش موفق شده روابط و مشکلات بخشی از جامعه‌ی جوان ما را به خوبی منتقل کند و از این منظر تماشای آن را به دیگران توصیه می‌کنم. مهران رنجر هم ضمن تمجید از گروه نمایش از بازی بازیگران این نمایش ابراز رضایت کرد.

«وروردی ۸۹» به کارگردانی محسن احتشامی بر اساس نمایش‌نامه‌ای از خودش هر شب، ساعت ۲۱  در تالار شماره‌ی ۲ عمارت نوفل لوشاتو به روی صحنه می‌رود. امیر نعمانی تهیه‌کننده‌ی این نمایش است و میلاد احتشامی، صیاد آیینه وند، فرانک جلیلی، سمن قناد، محمد نوحیان در نمایش «ورودی ۸۹» ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه‌ی داستان این نمایش آمده: داستان پنج نفر دانشجو است که از زمان دانشجویی روابط دوستانه، عاشقانه و پیچیده‌ای بین آن‌ها شکل می‌گیرد و در نهایت با ناپدید شدن یکی از آن‌ها به مدت چهار سال معمای داستان آغاز می‌شود و با برگشت آن شخص قصه آغاز می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>