سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ آبان ۱۳۹۸ در ۱۱:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

مهرانه مهین‌ترابی و کیهان ملکی میهمان نمایش «ورودی ۸۹» شدند

voroodi89

مهرانه مهین‌ترابی و کیهان ملکی، بازیگران سینما و تلویزیون مهمان نمایش «ورودی ۸۹» در عمارت نمایشی نوفل لوشاتو شدند.

به گزارش سوره سینما، مهرانه مهین‌ترابی و کیهان ملکی، بازیگران سینما و تلویزیون در دومین هفته‌ی آبان ماه، مهمان نمایش «ورودی ۸۹» در تالار شماره‌ی ۲ عمارت نمایشی نوفل لوشاتو شدند.

کیهان ملکی که فعالیت حرفه‌ای‌اش به عنوان بازیگر را از تئاتر آغاز کرده ضمن حمایت از گروه نمایش «ورودی ۸۹» علاقه‌مندان به نمایش را به تماشای این نمایش دعوت کرد.

مهرانه مهین‌ترابی، هنرپیشه‌ پیش‌کسوت که از محبوبیت فراوانی هم برخوردار است به حمایت از گروه‌های جوان نمایشی تأکید کرده و از همگان خواست تا از گروه‌های نمایشی چون «ورودی ۸۹» حمایت کنند.

میلاد احتشامی نویسنده‌ی نمایش‌نامه و کارگردان «ورودی ۸۹» است و امیر نعمانی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد. میلاد احتشامی، صیاد آیینه وند، فرانک جلیلی، سمن قناد، محمد نوحیان بازیگران این نمایش هستند.

در خلاصه‌ی داستان نمایش آمده: داستان پنج نفر دانشجو است که از زمان دانشجویی روابط دوستانه، عاشقانه و پیچیده‌ای بین آن‌ها شکل می‌گیرد و در نهایت با ناپدید شدن یکی از آن‌ها به مدت چهار سال معمای داستان آغاز می‌شود و با برگشت آن شخص قصه آغاز می‌شود. «ورودی ۸۹» هر شب تا پایان آبان ماه، رأس ساعت ۲۱:۱۵ در تالار شماره‌ی ۲ عمارت نمایشی نوفل لوشاتو به روی صحنه می‌رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>