- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

تدارک شبکه دو سیما به مناسبت هفته وحدت

hafte-vahdadt-tv2

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ گروه خانواده برنامه «آئینه خانه» را با حضور حجت الاسلام شهاب مرادی جمعه ۹ آبان حوالی ساعت ۱۳:۳۰ با نگاهی ویژه به میلاد نبی اکرم (ص) و هفته وحدت پخش می کند. این گروه همچنین «مثبت خانواده» را برای پخش در روز جمعه ۹ آبان ساعت ۱۲:۰۰ آماده کرده که با حضور مهمانان ویژه‌ای روانه آنتن خواهد شد.

از جمله مهمانان «مثبت خانواده» بانوان کارآفرین اهل تسنن هستند که در گستره وسیعی از مناطق سیستان و بلوچستان و بندر ترکمن نیاز اشتغال بخش زیادی از بانوان را مرتفع کرده‌ اند. همچنین بخش‌های متنوعی با دعوت از ورزشکاران و خوانندگان در این برنامه طراحی شده که تقدیم بینندگان خواهد شد.

برنامه «عصر خانواده» نیز به مناسبت جشن ولادت، دوشنبه ۱۲ آبان به صورت ویژه‌‌ای روانه آنتن خواهد شد.

گروه دانش و اقتصاد با برنامه «زنده‌باد زندگی» در هفته وحدت میزبان مهمانانی خواهد بود که مفهوم وحدت در کشور اسلامی را به صورتی عملی تبیین کرده‌‌اند.

همچنین برنامه «نمادو» نیز گزارش‌هایی از آیین‌ های مختلف گرامیداشت هفته وحدت را برای پخش از این شبکه آماده کرده است.

گروه اجتماعی شبکه دو برنامه زعفران را جمعه ۹ آبان متناسب با آغاز هفته وحدت به صورت ویژه ای روانه آنتن می‌کند و در برنامه صبحگاهی «در انتهای الوند» نیز با دعوت از مهمانان مختلف و ارتباط های تلفنی متناسب به این مهم پرداخته خواهد شد.

همچنین برنامه معارفی «کوی محبت» با حضور کارشناسان مذهبی و ذاکران اهل بیت (ع) در شب و روز منتهی به مناسبت فرخنده میلاد نبی مکرم اسلام (ص) روانه آنتن خواهد شد.

گروه کودک و نوجوان نیز علاوه بر برنامه «با ما بیا» که ویژه این ایام روانه آنتن می شود، «مسابقه محله» را با حال و هوای جشن ولادت پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۵ و ۱۰ دقیقه تقدیم مخاطبان می کند.