- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

اعلام تولیدات نیمه اول سال ۹۹/ سریال «نغمه» سال ۱۴۰۰ ساخته می‌شود

mohamad-javad-movahed

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، محمدجواد موحد مدیرعامل «باشگاه فیلم سوره» در خصوص عملکرد این مجموعه در نیمه اول سال ۹۹ گفت: «باشگاه فیلم سوره» در ۷ ماهه اول سال جاری موفق به ساخت مجموعه ای از آثار کوتاه و همچنین تله فیلم تلویزیونی «وانتافه» به کارگردانی محمدحسین امانی شده است.

همچنین ۵ اثر کوتاه در حوزه توانمند سازی و معرفی کارگردانان جدید‌ تولید و بابی در زمینه آغاز فعالیت این فیلمسازان ایجاد شده است.

وی افزود: ساخت ۱۸ اثر کوتاه از جمله فعالیت‌های نیم ساله اول «باشگاه فیلم سوره» در سال ۹۹ بوده است.

موحد خاطر نشان کرد: در حال حاضر سریال «نغمه» در مرحله نگارش قرار داشته و تا پایان سال جاری مراحل پیش تولید آن پیگیری خواهد شد. براین اساس ساخت این اثر به سال آینده موکول و درباره انتخاب عوامل آن تصمیم گیری خواهد شد. لازم به ذکر است تله فیلم «آجر به آجر» نیز از دیگر اقدامات «باشگاه فیلم سوره» بوده و در مرحله نگارش قرار دارد.

وی درباره وضعیت بحرانی انتشار ویروس کرونا و تاثیر آن بر روند تولید آثار اظهار داشت: برنامه ریزی های مربوط به ساخت آثار تا حدی انجام شده و تاکنون نسب به تولیدات ماه های گذشته با حفظ پروتکل های بهداشتی اقدام شده است. اما اگر این وضعیت تا سال آینده ادامه دار باشد قطعا ساخت تولیدات متوقف شده و تابع قوانین مندرج در ستاد مبارزه با کرونا هستیم.

این در حالی است که فیلم «مصلحت نظام» و برخی دیگر از آثار در شرایط سخت کرونا تولید شده و موارد بهداشتی و حفظ سلامت عوامل در اولویت قرار دارد.

مدیر عامل «باشگاه فیلم سوره» ادامه داد: سلامت در اولویت همه امور قرار دارد همانگونه که با ابتلای برخی عوامل تولیدی یک تله فیلم روند ساخت آن را به تعویق انداخت. بنابراین مجموعه «باشگاه فیلم سوره» و به طور کلی حوزه هنری همانند دیگر ارگان‌ها فعالیت های خود را منوط به تصمیم گیری های دولتی بر رعایت اصول بهداشتی کرده و تابع قانون است.