- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

داوران مسابقه بین‌المللی «فلسطین تنها نیست» معرفی شدند

felestin-tanha-nist

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، این مسابقه که دبیری آن را سیدمسعود شجاعی‌طباطبایی مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری برعهده دارد و در بخش‌های پوستر، کارتون و کاریکاتور برگزار می‌شود، هیأت داوران خود را معرفی کرد.

دبیر این مسابقه با اعلام اینکه محمد خزایی، مسعود ضیایی زردخشویی، سید‌مسعود شجاعی‌طباطبایی، سعید صادقی و عباس ناصری بعنوان هیأت داوران ایرانی این مسابقه، گزینش و معرفی آثار برتر را برعهده دارند گفت: مهلت ارسال آثار تا سی ام آذرماه اعلام شده است که هنوز ارسال آثار برای شرکت در این مسابقه بین‌المللی ادامه دارد.

* سوابق هیات داوران

دکتر محمد خزایی

دکتر محمد خزایی دارای مدرک دکترای گرافیک هنر اسلامی دانشگاه بیرمنگام انگلستان ۱۳۷۶ و فوق لیسانس گرافیک دانشگاه تربیت مدرس ایران ۱۳۷۰ ، استادیار دانشگاه تربیت مدرس و دانشکده هنر و عضو مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری از سال ۱۳۶۲ است.

داوری همایش بین المللی نقاشی جهان اسلام، ترجمه و تالیف کتاب ، برگزاری نمایشگاه‌های انفرادی و جمعی در ایران و خارج از کشور و … از افتخارات این هنرمند است.

مسعود ضیایی زردخشویی

مسعود ضیایی زردخشویی کاریکاتوریست می‌باشد. وی جوایز ملی و بین‌المللی بسیاری از جشنواره‌های داخل و خارج کشور کسب کرده‌است ضیایی همچنین موفق به کسب درجه هنری در رشته کاریکاتور از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی شده‌است او همچنین عضو هیات داوران ده ها جشنواره ملی و بین‌المللی بوده‌است.

وی علاوه برچاپ کتاب با مجلات طنز و کاریکاتور کیهان کاریکاتور، بچه‌ها گل آقا و چندین روزنامه داخلی همکاری داشته‌است ، وی در زمینه کارتون دارای مقالات و مطالب متعددی در سایت‌ها ونشریات تخصصی کاریکاتور می‌باشد

سیدسعود شجاعی‌طباطبایی

وی که دبیری این مسابقه را برعهده دارد ، هم اکنون مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری است، او فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته گرافیک از دانشگاه تربیت مدرس می باشد و علاوه بر کسب جوایز از ده ها جشنواره بین المللی و داخلی ،‌داوری مسابقات بین المللی زیادی را از جمله در کشورهای چین، یونان، ترکیه ، سوریه و … برعهده داشته است.

سعید صادقی

سعید صادقی ازکاریکاتوریست‌های به نام کشورمان است که موفق به کسب صدها جایزه کشوری و بین المللی واز جمله جوایزی از جشنواره‌های وردپرس کارتون ۲۰۱۳ پرتغال، جشنواره بین‌المللی کارتون غزه ۲۰۱۴ و جایزه کارتون ازمیر ترکیه و… شده است.

عباس ناصری

این هنرمند کارتونیست که همکاری با خبرگزاری ها و مطبوعات مختلف کشوری را در سابقه خود دارد، برنده ده ها جایزه بین المللی در جشنواره های مختلف ایران، چین، ترکیه، رومانی، روسیه، کره جنوبی و …شده است و همچنین داوری در جشنواره های نروژ، ترکیه و جشنواره های کشوری و استانی و … را برعهده داشته است.

* جوایز برگزیدگان

در این مسابقه ترکیب داوری به صورت بین‌المللی است و هیات داوران ایرانی به همراه داوران خارجی، گزینش آثار را انجام می‌دهند ، جوایز در هر بخش دو هزار، هزار و پانصد و هزار یورو برای نفرات اول تا سوم است.