- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

دندانپزشک خادم بارگاه حضرت علی (ع) مهمان برنامه «پنجره باز» می‌شود

panjere-baz

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی برنامه، برنامه پنجره باز در این هفته میزبان شش تن از پزشکان و متخصصان حوزه سلامت، است.

بنابر این گزارش، این برنامه روز شنبه ۲ اسفند ماه میزبان دکتر اردشیر هوشنگی است. وی دارای مدرک دکترای حرفه ای پزشکی، خواننده و آهنگساز است. این پزشک خواننده و آهنگساز به تازگی قطعه «عشق سفید» را که روایتگر عاشقانه‌های پزشکان و کادر درمان در مسیر خدمت و ایثار برای مردم از زمان شیوع کروناست منتشر کرده است.

روز یکشنبه ۳ اسفند ماه، دکتر محمدابراهیم ذاکر دندانپزشک و پژوهشگر تاریخ پزشکی به برنامه پنجره باز می رود. وی مصحح و مترجم کتاب‌ها و نسخه‌های تاریخ علم پزشکی که سابقه تصحیح و ترجمه کتاب «الذریعه» و «الحاوی» را در کارنامه خود دارد.

روز دوشنبه ۴ اسفند ماه، دکتر رضا رضایی متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در این برنامه حضور دارد.

روز سه شنبه ۵ اسفند ماه، دکتر حمیدرضا نمازی و دکتر علیرضا منجمی مهمان پنجره باز هستند. حمیدرضا نمازی دکترای پزشکی، دانش آموخته فلسفه و دکترای تخصصی اخلاق پزشکی دارد و هم اکنون عضو هیأت علمی گروه اخلاق دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس موزۀ ملی تاریخ علوم پزشکی است. علیرضا منجمی هم پزشک است و دکترای تخصصی در علوم شناختی و نیز در فلسفۀ علم و تکنولوژی دارد. وی هم اکنون مدیر گروه فلسفۀ علم و فناوری پژوهشگاه علوم انسانی و دپارتمان علوم انسانی سلامت دانشگاه علوم پزشکی مجازی است.

روز چهارشنبه ۶ اسفند ماه همزمان با میلاد حضرت علی علیه السلام، دکتر هادی انصاری دندانپزشک، متخصص فک و صورت و از مدیران و خادمان بارگاه حضرت علی(ع)  مهمان این برنامه است. او بیش از ۱۵ عنوان کتاب و پژوهش را ترجمه و تالیف کرده است که در سال‌های اخیر نقش پر رنگی در عتبه داشته و به مرمت گنبد امیرالمؤمنین علیه‌السلام در عراق پرداخته است.

برنامه پنجره باز با مشارکت مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تولید شده است که با اجرای آرش ظلی پور، سردبیری مهدی حاجی میرآقا، کارگردانی هنری حسن نظری و تهیه کنندگی سیدمحمدحسین پورفاضلی، از شنبه تا چهارشنبه به ‌صورت هفتگی، ساعت ۱۸ از شبکه سلامت سیما پخش می شود.