- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

ادامه تصویربرداری یک مجموعه در شمال کشور

hasti-mahdavi-far

هستی مهدوی‌فر در مجموعه «گذر از رنج‌ها» به کارگردانی فریدون حسن پور بازی می‌کند.

مهدوی‌فر به سوره سینما گفت: چند روزی است بازی من در بخش‌های جدید از سریال در حال تولید «گذر از رنج‌ها» به کارگردانی فریدون حسن‌پور شروع شده است. در این سریال نقش راضیه را بر عهده دارم. او دختر سر به راه یک خانواده است که تلاش می‌کند برادرش به دختری که دوست دارد، برسد. یک نقش متفاوت با آنچه در «مادرانه» از من دیده شد، بازی می‌کنم و امیدوارم مخاطب آن را باور کند.

وی افزود: تولید سریال «گذر از رنج‌ها» از مدتی قبل در شمال کشور شروع شده بود و من از بازیگرانی هستم که بعدتر به کار پیوستم. قرار است چند بازیگر جدید دیگر نیز به گروه اضافه شود. این مجموعه، پروژه سنگینی است و بازیگران زیادی دارد. فکر می‌کنم اواخر امسال سریال روی آنتن قرار بگیرد.

داستان این سریال در حال و هوای دهه ۲۰ می‌ گذرد و درباره زنی است که با از دنیا رفتن مادرش متولد می‌شود، پدر بار دیگر ازدواج می‌کند، البته این زن جدید با دختر کوچک مهربان است اما همه خانواده در زندگی سخت روستایی با وضع مالی بد زندگی می‌کنند. دختر در سن ۱۵ سالگی گله را به کوه می ‌برد و… .

جعفر دهقان، پژمان بازغی، بابک حمیدیان، پیام دهکردی، ماه چهره خلیلی، آزیتا ترکاشوند، نگین معتضدی، مهران رجبی، بیژن بنفشه خواه، حسین عابدینی، ترلان پروانه، پردیس احمدیه، شیوا طاهری، غزاله رشیدی، داود فتحعلی بیگی، فریبا خادمی، مهدی بوستان پرور، پروین ملکی، امیر ذوالفقاری، مهشید مرندی، نجات علیمرادی و هستی مهدوی فر بازیگران «گذر از رنج‌ها» هستند.