- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«دو ساعت بعد، مهرآباد» روایت حقیقی زندگی یک زن است

mastaneh mohajer

مستانه مهاجر فیلم «دو ساعت بعد، مهرآباد» را یک تجربه متفاوت در کارنامه خود قلمداد کرد.

مهاجر درباره این روزهای خود به سوره سینما گفت: اخیرا مشغول تدوین «دو ساعت بعد، مهرآباد» ساخته علیرضا فرید هستم . فیلمی که شخصیت اصلی آن را یک زن بازی می کند و از نگاه من به شکلی خوب و جذاب داستان یک زندگی در آن تعریف می شود.  به عبارت بهتر، «دو ساعت بعد، مهرآباد»  روایت حقیقی یک زن است.

وی افزود: من فیلمی را تدوین کردم که بار اصلی بازیگری آن بر دوش یک زن بود. به خوبی با این کار ارتباط برقرار کردم و باید بگویم آن همذات پنداری مورد نیاز ایجاد شد. امیدوارم حاصل کار هم خوب از آب در بیاید. فیلمنامه به دلم نشست و کارگردان آن را هم  قبول دارم. هر دوی این موارد  بود که باعث شد با پروژه همکاری کنم و حالا که در بطن ماجرا قرار گرفته ام ، بسیار از این اتفاق خوشحالم. در یک ماه اخیر تدوین فیلم تلویزیونی «نازنین» به کارگردانی مهدی گلستانه را به پایان رساندم.

فیلم علیرضا فرید، داستان عاشقانه‌ای است بی‌عاشق و حالا معشوق که همسرش را در سقوط هواپیما از دست داده از پس انزوایی خودخواسته با پرسشی عمیق روبروست که برای یافتن پاسخ می‌بایست سفری طولانی و پُرمعنا را در پیش گیرد. نشانه ها حکایتی دوگانه برایش فراهم می سازد که … در «دو ساعت بعد، مهرآباد» اندیشه فولادوند، حدیثه تهرانی، محسن حسینی، رابعه مدنی، کیومرث غفاری، نگار حسن زاده، انسیه کمالیان، آیسان کاظمی، با همکاری مصطفی میرزاخانی، امید صالحی، مسعود اشتری ، اسفندیار حیدری پور  و… به ایفای نقش می‌پردازند.

این اثر سینمایی به تهیه کنندگی محمد احمدی با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم تولید شده است.