- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«هیولا» تا پایان مهرماه منتظر آقاخانی می‌ماند

saeed-aghakhani

تهیه‌کننده فیلم «هیولا» تأکید کرد فقط تا پایان مهرماه منتظر می‌ماند که سعید آقاخانی بازنویسی را به پایان برساند.

محسن محسنی‌نسب تهیه‌کننده فیلم سینمایی «هیولا» به سوره سینما گفت: ما منتظریم سعید آقاخانی بازنویسی فیلمنامه را به پایان برساند. قرار ما با آقای آقاخانی این بوده که فیلم را مهرماه کلید بزنیم اگر این اتفاق نیفتد فیلم به جشنواره نمی‌رسد و من فیلم را برای سال بعد نگه می‌دارم. «هیولا» یک فیلم جشنواره‌ای است و جشنواره فیلم فجر بهترین محل برای رونمایی این فیلم است. مذاکره اولیه با بازیگران و عوامل اصلی فیلم انجام شده ولی هنوز قرارداد نبسته‌ایم.

وی درباره رقابت این فیلم با فیلم‌های کارگردانان مطرحی که امسال در جشنوراه فجر حضور دارند گفت: این فیلم در رقابت با فیلم اولی‌ها دیده خواهد شد. آقاخانی از آنجا که خودش انسان شریفی است و فیلمنامه نیز نگاهی شرافتمند دارد این شرافت در فیلم جاری و قطعا باعث دیده شدنش خواهد شد. «هیولا» فیلمی ماندگار و شریف در سینمای ایران می‌شود.

از بازیگرانی که پیش از این نامشان به عنوان بازیگران اصلی این فیلم عنوان شده می‌توان به رضا عطاران، امیر جعفری، فرهاد اصلانی و محسن تنابنده اشاره کرد. آقاخانی کارگردانی مجموعه‌های زیادی از جمله «خروس»، «زن بابا»، «خوش نشین‌ها» و … را برای تلویزیون بر عهده داشته است. محسن محسنی نسب کارگردانی فیلم‌های «کریستال»، «موشو»، «شیرهای جوان»، «یاس‌های وحشی» را کارگردانی کرده و پس از «کریستال»، «هیولا» دومین فیلمی است که تهیه می‌کند.