- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

کارگردان «شیش‌ و‌ بش» مستند «انزوا» را ساخت

koodakan-kar-afghan

مستند «انزوا» به کارگردانی بهمن گودرزی درباره کودکان کار افغانی ساخته شد.

بهمن گودرزی درباره فعالیت خود به سوره سینما گفت: از مدتی پیش درگیر ساخت فیلم مستند «انزوا» به تهیه‌کنندگی محمد کمالی‌پور بودم که به تازگی تصویربرداری این فیلم به اتمام رسیده و تدوین آن توسط شاهین یاراحمدی در حال انجام است. این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و با محوریت کودکان کار افغان در تهران ساخته شده است. شرایط زندگی روزمره و نوع زندگی آنها که به شکلی توسط افرادی استثمار شده‌اند کلیت موضوع این فیلم را شکل می‌دهد.

گودرزی افزود: تصویربرداری این فیلم در حومه تهران و خیابان‌های بالاشهر تهران انجام شد. موضوع پتانسیل فیلم بلند شدن را دارد اما از آنجا که تصور میکنم هر چقدر زمانبندی فیلم مختصر و مفید باشد تاثیرگذاری آن بیشتر است، یک فیلم کوتاه مستند خروجی نهایی ما خواهد بود. فعلا قرار است اولین نمایش این فیلم در یک همایش فیلم در لندن باشد و بعد احتمالا در جشنواره‌های داخلی شرکت خواهد کرد.

از عوامل اصلی این فیلم می‌توان به  تصویربردار: محمدمحبی، صدابردار: کیوان نصیری، مدیرتولید: علی نوابی، اشاره کرد. بهمن گودرزی فیلم‌های سینمایی «شش و بش»، «آتش بازی» و «به دنبال خوشبختی» را کارگردانی کرده است. محمدکمالی پور نیز تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی «شرط اول» و فیلم نیمه تمام «آینه شمعدون» را بر عهده داشته است.