- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«زندگی جای دیگری است» متوقف شد/ تهیه‌کننده حاضر به مذاکره نیست

p17a8pobm31c1l74v124liak6hq6

منوچهر هادی کارگردان «زندگی جای دیگری است» با تأکید بر تحمیل خودسرانه یکی از عوامل از طرف تهیه‌کننده از متوقف شدن فیلم خبر داد.

هادی کارگردان فیلم سینمایی «زندگی جای دیگری است» به سوره سینما گفت: فعلا فیلم متوقف شده، تهیه‌کننده فیلم خودسرانه کارن همایونفر را به عنوان آهنگساز به کارگردان تحمیل کرده و من با تمام احترامی که برای همایونفر قائلم قبلا کس دیگری را برای آهنگسازی انتخاب کرده‌ام. تهیه‌کننده در حال حاضر پاسخگو نیست و حاضر نیست پای میز مذاکره بنشیند و صحبت کند. حتی عوامل واسطه شده‌اند ولی ایشان پاسخگو نیستند. به همین دلیل فیلم در این مرحله از نظر من متوقف است.

هادی گفت: از این پس یا فیلم‌هایم را خودم تهیه می‌کنم یا با تهیه‌کننده حرفه‌ای و متخصص که با وظایف و اختیارات خود آشنا باشد کار می‌کنم.

«زندگی جای دیگری است» تازه ترین فیلم منوچهر هادی است که در آن حامد بهداد، نیکی کریمی، یکتا ناصر، پارسا پیروزفر، رضا بهبودی و … بازی کرده‌اند. این فیلم تیرماه امسال در تهران کلید خورد و هم‌اکنون در مرحله آهنگسازی متوقف شده است. هادی فیلم‌های «قرنطینه»، «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» و … را کارگردانی کرده است. تهیه‌کننده این فیلم سید امیر سیدزاده است که تهیه‌کنندگی اولین فیلم علیرضا نادری «پدرکشی» را بر عهده داشت که علیرضا نادری به خاطر اختلاف با تهیه‌کننده از کارگردانی این فیلم انصراف داد.