- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

معلم با «ملانصرالدین» در راه جشنواره فیلم فجر/ میثم مولایی تدوین را شروع کرد

ali-moallem

فیلم انیمیشن سینمایی «داستان‌‎های ملا نصرالدین» به کارگردانی جمال رحمتی و تهیه‌کنندگی علی معلم به مرحله تدوین رسید. 

جمال رحمتی نویسنده و کارگردان فیلم انیمیشن سینمایی «داستان‌های ملانصرالدین» درباره وضعیت کنونی این فیلم به سوره سینما گفت:  از زمان شروع تولید این فیلم  و مجموع کارهایی که تا کنون انجام شده حدود یک سال می‌گذرد. به تازگی تدوین این فیلم توسط میثم مولایی آغاز شده و قرار است محمد رضا علیمردانی مدیریت دوبلاژ آن را برعهده داشته باشد. در تلاش هستیم آن را برای حضور در سی و دومین جشنواره فیلم فجر آماده کنیم.

وی ادامه داد: این انیمیشن با تکنیک کات اوت یا انیمیشن مفصلی ساخته شده است. در فضای۳D کار کردیم اما خروجی دوبعدی خواهد بود. این فیلم بلند سینمایی متشکل از ۲۳ اپیزود است که در هر کدام کاراکتر اصلی در موقعیتهای مختلف قرار می‌گیرد. تلاش کردیم در این تکنیک نوآوری نیز داشته باشیم و امیدواریم در نهایت این فیلم مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

در این فیلم انیمیشن سینمایی افراد دیگری چون سروناز ساکی، هاجر مرادی، شیدا جمالی، مریم فرحزادی، مژده فضل‌الهی، فریال عمویی‌نژاد و مهسا رحمانی به عنوان انیماتور با رحمتی همکاری داشته‌اند. علی معلم پیش از این تهیه‌کنندگی فیلم های سینمایی «ازدواج به سبک ایرانی»، «آل»، «گاوخونی» و… را برعهده داشته است.