- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

لاله اسکندری اربعین امسال با یک سریال مهمان خانواده‌ها است

laleh-eskandari

لاله اسکندری اربعین امسال مجموعه «بی‌قرار» به کارگردانی فلورا سام را روی آنتن دارد.

اسکندری به سوره سینما گفت: به تازگی بازی ام در مجموعه « بی‌قرار» به کارگردانی فلورا سام و تهیه کنندگی محمدعلی تفکر به پایان رسیده است. برای تصویربرداری این مجموعه در مشهد اقامت داشتیم و من چند روز قبل به تهران برگشتم. این مجموعه یک سریال مناسبتی است که ۱۰ روز آخر ماه صفر پخش می‌شود، هم اربعین حسینی را در بر می گیرد و هم شهادت امام رضا (ع) را. این سریال از شبکه اول پخش می شود.

وی افزود: در این سریال با دوستانی مثل محمدرضا شریفی‌نیا، گوهر خیراندیش، محمد صادقی، کامران تفتی، علی قربانزاده، سارا خوئینی‌ها، مریم بوبانی، مریم سلطانی و … همبازی شده ام. تجربه جذابی بود، چون باید سه مقطع سنی را بازی می کردم . نام کاراکترم رعنا بود و به این سبب که این نقش، دختری است که درگیر کارهای خلافی شده ، در آوردن آن برای خودم بسیار تازگی داشت. رعنا دستگیر می شود و وقتی بعد از ۵ سال به خانه بر می گردد، دیگر هیچ چیز مثل سابق نیست.

اسکندری توضیح داد: در سال های اخیر در هر پروژه ای شرکت داشتم متوقف شد و این موضوع باعث تعجب من شده بود. به همین دلیل همکاری با آقای اوجی را به فال نیک می گیرم و با توجه به اینکه در پشت دوربین هم خاطره های خوبی از این همکاری رقم خورد، بسیار به موفقیت این مجموعه امیدوار هستم. من ۱۰ سال قبل «مشق عشق» را در دفتر آقای اوجی به کارگردانی بهرام بهرامیان تجربه کردم و خوشحالم که باز این تعامل به خوبی شکل گرفت.

این بازیگر درباره دیگر کارهای خود گفت: مجموعه «دولت مخفی» یکی دیگر از سریال هایی است که در آن بازی کرده بودم و اتفاقا بازی من تمام شده بود، اما به دلیل مشکلات مالی این سریال ۱۱ ماه متوقف مانده بود. خوشبختانه دوباره تولید این سریال از سر گرفته شده است. قبلا حسن برزیده این مجموعه را کارگردانی می کرد. در این سریال هم در دو مقطع سنی مختلف به ایفای نقش می پردازم. یک زمان اوایل جنگ و تعطیلی دانشگاه ها را در بر می گیرد و قصه در شمال کشور می گذرد. من در این سریال دختری هستم که باید برای رسیدگی به امور یک باغ پدری در شمال کشور زندگی کنم. فاز بعدی سریال اوایل دهه هفتاد و بازگشت اسرا را در بر می گیرد. این ماجراها  با وجود اهمیت کمتر در تلویزیون مان تصویر شده است. در این مجموعه نیز با کسانی مثل کاوه خداشناس، مریم بوبانی، شهره سلطانی و … همبازی هستم. بیشتر از ۲۵ بازیگر اصلی در این سریال بازی دارند و فکر می کنم تولید آن تا پایان سال طول بکشد. این سریال به سفارش معاونت سیما ساخته می شود و به گمانم از شبکه دوم روی آنتن می رود.

لاله اسکندری سابقه بازی در فیلم‌های سینمایی «خانواده ارنست»، «نطفه شوم»، «آخرین نقش»، «این زن حرف نمی زند» و … را دارد.